هاست پرسرعت
تکنولوژی

ویوو V29e با دوربین 50 مگاپیکسل و نمایشگر امولد خمیده معرفی شد

ویوو V29e با دوربین 50 مگاپیکسل و نمایشگر امولد خمیده معرفی
شد

همان‌طور که انتظار می‌رفت، ویوو امروز گوشی ویوو V29e خود را به‌ عنوان جدیدترین محصول میان‌رده در سری V معرفی کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش امولد 6.78 اینچی خمیده با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار چشمی است.

پنل پشتی ویوو V29e دارای طراحی دو رنگ با شیشه تغییر رنگ است که ویوو آن را Artistic Design می‌نامد. نسخه Artistic Red پنل پشتی حساس به اشعه ماوراء بنفش را به ارمغان می‌آورد که وقتی در معرض نور UV قرار می‌گیرد از قرمز به سیاه تغییر می‌کند. یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار یک ماژول فوق عریض 8 مگاپیکسلی نیز در داخل حلقه‌های دوربین قرار دارد.

این گوشی برای پردازش اطلاعات به تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام مجهز بوده و در کنار آن یک رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 یا 256 گیگابایتی دارد که از طریق شیار کارت حافظه میکرو اس دی می‌توان آن را ارتقاء داد.

ویوو V29e

در بخش نرم افزاری سیستم عامل Funtouch OS 13 مبتنی بر اندروید 13 به صورت پیش فرض بر روی ویوو V29e نصب شده است و وظیفه تأمین انرژی این گوشی نیز بر عهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 وات قرار گرفته است.

ویوو V29e در رنگ‌های قرمز و آبی عرضه می‌شود و قیمتی که برای نسخه پایه 8/128 گیگابایتی در نظر گرفته شده چیزی در حدود 327 دلار شروع است. این در حالی است که که نسخه 8/256 گیگابایتی معادل 350 دلار قیمت‌گذاری شده است. این گوشی هوشمند در حال حاضر از طریق وب‌سایت رسمی ویوو و خرده‌فروشی‌های شریک این شرکت برای پیش‌سفارش در دسترس قرار گرفته است. فروش آزاد آن هم قرار است از 7 سپتامبر (16 شهریور) آغاز شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا