هاست پرسرعت
تکنولوژی

اپل هنوز شریک تجاری ارتباط ماهواره‌ای را پیدا نکرده است

اپل هنوز شریک تجاری ارتباط ماهواره‌ای را پیدا نکرده است

شایعاتی مبنی بر افزودن پشتیبانی ارتباط ماهواره‌ای اپل به آیفون 14 با ادعای مینگ-چی کو که اپل توسعه سخت‌افزاری این ویژگی را در آیفون 13 تکمیل کرده، تقویت شده‌است. به گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر مرتبط با TF Securities، اپل قبلاً روی این فناوری کار کرده‌است تا آن را فعال کند. در یک نشریه توسطKuo در مورد شایعات پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای آیفون 14، کو ادعا می‌کند که متوجه شده‌است که اپل «پیش از این توسعه سخت‌افزاری ارتباطات ماهواره‌ای را در آیفون 13 تکمیل کرده بود». به نظر می‌رسد این موضوع با شایعات مربوط به آیفون 12 و مدل‌های بعدی آن می‌تواند از فناوری این ارتباطات استفاده کند. با این حال، اپل این ویژگی را در iPhone 13 پیاده‌سازی نکرد، زیرا با یک ارائه‌دهنده خدمات همکاری نکرده بود.

فقدان حمایت به این دلیل است که مدل کسب و کار، مورد مذاکره قرار نگرفته بود و ممکن است این پشتیبانی همچنان در آیفون 14 وجود داشته باشد. همچنین کو اضافه کرد که اپل تست های سخت‌افزاری این ویژگی را قبل از تولید انبوه انجام داده‌است. برای آیفون۱۴ ارتباطات ماهواره‌ای به جای خدمات عمومی، خدمات پیامکی و صوتی اضطراری را ارائه خواهد کرد. این تحلیلگر هشدار می‌دهد که راه‌اندازی این سرویس به این بستگی دارد که آیا اپل و اپراتورها می‌توانند به یک مدل تجاری دست یابند یا خیر. در نهایت، کو اعتراف می‌کند که پیش‌بینی اینکه اپل واقعاً چه زمانی این ویژگی را عرضه می‌کند دشوار است، اما همچنین اضافه می‌کند: من معتقدم که در نهایت این اتفاق خواهد افتاد.

آیفون ۱۳ پرومکس در حاشیه ارتباطات ماهواره‌ای

کو به نمایش مدیاتک از سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند 5g که برای ارتباطات ماهواره‌ای استفاده می‌شود، و همچنین رویداد رسانه‌ای هواوی در 6 سپتامبر برای Mate 50 با ویژگی‌های بالقوه ارسال پیامک اضطراری مبتنی بر ماهواره، به عنوان دلیلی بر این موضوع اشاره می‌کند که اپل باید به سمت ارائه خدمات ماهواره‌ای به مشتریان حرکت کند. در مورد شریک ارتباطات ماهواره‌ای، کو معتقد است که گلوبال استار محتمل‌ترین نامزد است. در بازار ارتباطات ماهواره‌ای، شرکت هایی مانند گلوبال استار “بالاترین موانع ورود را دارند” که به گفته کو باید توجه سرمایه‌گذاران را جلب کند.

در ماه آوریل، گزارشی در مورد ارتباطات ماهواره‌ای که احتمالاً در کنار آیفون به اپل واچ اضافه می‌شود، از Globalstar به عنوان محتمل‌ترین شریک اپل یاد کرد. گلوبال استار در ماه فوریه به توافقی مبنی بر خرید 17 ماهواره جدید برای “سرویس های ماهواره‌ای مستمر” برای مشتری بالقوه ناشناس که گمان می‌رود اپل باشد، دست یافت. هدف از افزودن ارتباطات ماهواره‌ای حذف نقاط سیاه سلولی برای کاربران آیفون است. در صورت وقوع یک بلای طبیعی یا آشفتگی ژئوپلیتیکی که دکل ها ممکن است آسیب دیده یا از کار بیفتند، ارتباطات ماهواره‌ای به عنوان یک راه نجات اضطراری به کار خود ادامه خواهد داد.

اپل هنوز شریک تجاری ارتباط ماهواره‌ای را پیدا نکرده است

خرید آیفون ۱۳ از جنب دوربین

آیفون 13 پرو‌مکس هم اکنون با قیمت 1099 دلار برای 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای خرید در دسترس است. قیمت 256 گیگابایت 1199 دلار، 512 گیگابایت 1399 دلار است و گزینه فوق العاده 1 ترابایتی با قیمت 1599 دلار عرضه می‌شود. در آن سوی اقیانوس اطلس در بریتانیا، آیفون 13 پرومکس 128 گیگابایتی از 1049 پوند شروع می‌شود که برای مدل 265 گیگابایتی به 1149 پوند و برای نسخه 512 گیگابایتی 1349 پوند می‌رسد. اگر هزینه خرید برایتان مهم نبوده و فضای ذخیره‌سازی زیادی می‌خواهید، آیفون 13 پرو 1 ترابایتی 1549 پوندی پیشنهاد می‌شود‌.

به دلایلی، آیفون 13 پرومکس آرایه دوربین بزرگتری دارد. دوربین عریض اصلی اپل با 1.9 میکرومتر پیکسل (از 1.7 میکرومتر) بزرگ‌ترین دوربین اپل محسوب می‌شود و دریچه دیافراگم f/1.5 را نمایان می‌کند که 49 درصد نور بیشتری نسبت به آیفون 12 پرو مکس ارائه می‌کند. و دوربین فوق عریض یک دیافراگم f/1.8 بزرگتر (در آیفون 13 پرو مکس f/2.4 بود) برای عکس های روشن‌تر و در عین حال میدان دید وسیع‌تری ارائه می‌دهد. زوم بر روی آیفون 13 پرومکس نیز تقویت می‌شود، زیرا لنز تله فوتو آیفون 13 پرومکس زوم اپتیکال 3 برابری را ارائه می‌دهد که نسبت به آیفون 12 پرو‌مکس 2.5 برابر است.

خرید آیفون ۱۳ و مابقی سری ها از بازرگانی سیب

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید آیفون ۱۳ که بحث گسترده‌ای را شامل شد، و بقیه محصولات اپل مانند اپل‌واچ، مک‌بوک و… را به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه کنند. مدل‌های مختلف این سری را می‌توانید در رنگ‌های متنوع و با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت از این فروشگاه بیابید. همچنین برای کسانی که محدودیت بودجه‌ای نداشته اما نیازمند فضای بیشتری هستند، آیفون ۱۳ پرومکس با حافظه ۱ ترابایتی پیشنهاد می‌شود که می‌توانید با شرایط اقساطی تنها با ارائه ۴۰ درصد از قیمت کل از فروشگاه بازرگانی سیب خریداری کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا