هاست پرسرعت
خودرو

معرفی موتورسیکلت برقی بی ام و CE02 با قابلیت آفرود

معرفی موتورسیکلت برقی بی ام و CE02 با قابلیت آفرود

جدیدترین محصول بی‌ام‌و موتوراد، یک مدل تاریخ‌ساز و نوآورانه برای بازار جهانی است. موتور برقی CE02 می‌تواند نیازهای مرسوم برای تردد شهری یا خارج جاده‌ای را پاسخ دهد.

برقی‌سازی محصولات در دنیای موتورسیکلت‌ها آغاز شده است. باتوجه به محدودیت‌های طبیعی برای این نوع از وسایل نقلیه، چالش‌های مختلف پیش‌ روی تولیدکنندگان وجود دارد. نصب باتری‌های ظرفیت بالا برای افزایش شعاع حرکتی، امکان‌پذیر نیست و پیشرانه‌های الکتریکی برای موتورسیکلت، در مقایسه با بنزینی‌ها، گران‌قیمت هستند.

مجموعه‌ای از ابتکارات مهندسی، منجر به تولید بی‌ام‌و CE02 شده است. این محصول، ابعادی کوچک دارد و برای بسیاری از کشورها، نیازمند گواهینامه موتورسیکلت نیست. همچنین قیمت مناسب باعث می‌شود نوجوانان دختر و پسر، صرفا با داشتن گواهینامه رانندگی خودرو، امکان استفاده از CE02 داشته باشند.

 موتورسیکلت برقی بی ام و

مهم‌ترین بحث فنی برای موتورسیکلت‌های برقی، توان پیمایش با یک شارژ است. بی‌ام‌و ادعا می‌کند CE02 از باتری  ۱۹/۶ کیلووات ساعتی استفاده کرده تا شعاع حرکتی ۹۰ کیلومتر فراهم شود. موتور برقی با خنک‌کننده آب، ۱۵ اسب بخار قدرت و ۵۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این شرایط، سرعت‌گیری صفر تا ۵۰ کیلومتر برساعت ۳ ثانیه و نهایت سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برای CE02 ارائه خواهد کرد که مناسب تردد شهری و استفاده روزانه خواهد بود.

سه حالت رانندگی شامل Flow  و Surf و Flash برای CE02 وجود دارند. فلش برای شتاب‌گیری سریع  معادل مود اسپرت است و حالت فلو (Flow) کمترین مصرف انرژی را فراهم می‌کند. انتخاب سورف (Surf) نیز برای موتورسواری در مسیرهای لغزنده یا خارج جاده مناسب خواهد بود.

 موتورسیکلت برقی بی ام و CE02

سبک طراحی CE02 ترکیبی از موتورسیکلت‌های اسکرمبلر و کافه ریسر با ابعاد کوچک را نشان می‌دهد. این کلاس بدنه که امکان حرکت در مسیرهای خاکی یا جنگلی دارد؛ اصطلاها پارکور برقی (eParkourer) گفته می‌شود. وزن خالص ۱۳۰  کیلوگرم و چرخ‌های ۱۴ اینچ طرح دیسکی کلاسیک، دیگر مشخصات ظاهری CE02 هستند.

 موتورسیکلت برقی بی ام و 2024

شارژرهای خانگی با قدرت ۰/۹ کیلووات، در مدت زمان سه ساعت ظرفیت باتری‌‌ CE02 را از ۲۰ به ۸۰ درصد می‌رسانند.  مشتریان می‌تواند شارژر ۱/۵ کیلووات ساعتی نیز سفارش دهند تا تکمیل ظرفیت باتری‌ها در زمان ۱۴۰ دقیقه میسر شود. ترمز ABS، نمایشگر رنگی ۳/۵ اینچ با درگاه USB و چراغ‌های LED، دیگر تجهیزات استاندارد CE02 هستند. همچنین مدل ارزان‌تر، با پیشرانه ۵ اسب بخار در آینده تولید خواهد شد.

عینک بی ام و

بی‌ام‌و امیدوار است با قیمت ۷۶۰۰ دلار، مشتریان فراوان برای موتور سیکلت برقی CE02 داشته باشد. انواع آپشن‌های سفارشی، شامل هدآپ دیسپلی قابل نصب روی دسته فرمان وعینک مخصوص با واقعیت افزوده گرافیکی، جداگانه فروخته می‌شوند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۳۹ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا