هاست پرسرعت
بازی

شایعه: بازی Perfect Dark پس از نسخه بعدی Tomb Raider عرضه می‌شود

شایعه: بازی Perfect Dark پس از نسخه بعدی Tomb Raider عرضه می‌شود

بر اساس ادعای جدید یکی از منابع داخی، بازی Perfect Dark پس از عرضه‌ی نسخه جدید Tomb Raider منتشر خواهد شد.

تبلیغات

بازی Perfect Dark خبر ناامیدکننده‌ای را از یک منبع داخلی دریافت کرده است. پس از انتشار گزارشی مبنی بر توقف پشتیبانی از بازی Marvel’s Avengers توسط استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) به منظور کار روی نسخه‌ی بعدی Tomb Raider، میلر راس (Miller Ross)، منبع داخلی شناخته شده، با انتشار پستی در انجمن ریست ارا ادعا کرد که عنوان Perfect Dark با مشکلاتی روبه‌رو است و روند ساخت آن به کندی طی می‌شود.

در سال 2021 اعلام شد که کریستال داینامیکس به عنوان استودیوی پشتیبان با استودیوی The Initiative در ساخت بازی Perfect Dark همکاری می‌کند. دقیقاً مشخص نیست که کریستال داینامیکس تا چه حد در توسعه‌ی این بازی چقدر سهیم است، اما انتظار می‌رود که Perfect Dark پس از بازی بعدی Tomb Raider عرضه شود. ظاهراً همه‌گیری کرونا و مشکلات دیگر در روند دشوار توسعه نقش داشته‌اند. طبق یک شایعه جدید، کریستال داینامیکس قصد دارد بازی جدید Tomb Raider را در اواخر سال جاری میلادی معرفی کند و ممکن است این اثر در سال 2024 منتشر شود.

در صورت صحیح بودن اطلاعات مذکور، این احتمال وجود دارد که بازی‌ Perfect Dark سال‌ها با انتشار فاصله داشته باشد و این خبر خوبی برای طرفداران ایکس باکس نخواهد بود. ایکس باکس عناوین بزرگی مانند Starfield، Forza MotorSport و Redfal را برای عرضه در سال جاری میلادی در نظر گرفته است، اما طرفداران هنوز نسبت به وضعیت کلی انتشار بازی‌ها نگران هستند.

این موضوع در حالی است که استودیوی کریستال داینامیکس در اواخر سال گذشته میلادی اعلام کرد که روند توسعه‌ی بازی Perfect Dark به خوبی پیش می‌رود. با این اوصاف، باید منتظر اطلاعات جدید و رسمی در خصوص وضعیت این بازی باشیم. اثر مذکور برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است.

امیر حسینBaBa WossامیرCaptainamir_hasanpoor

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا