هاست پرسرعت
بازی

کامیک‌کان: اولین تریلر فیلم Shazam! Fury of the Gods

کامیک‌کان: اولین تریلر فیلم Shazam! Fury of the Gods

در کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۲۲ کمپانی برادران وارنر و دی‌سی اولین تریلر رسمی از فیلم Shazam! Fury of the Gods را منتشر کردند.

رویداد کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۲۲ در جریان است و کمپانی برادران وارنر و دی‌سی در پنل خود به معرفی آثار جدیدشان پرداختند. در همین پنل ستاره فیلم شزم: خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods) یعنی زکری لی‌وای (Zachary Levi) اولین تریلر از این اثر را ارائه کرده است.

کارگردانی فیلم «شزم ۲» را دیوید اف سندبرگ (David F. Sandberg) برعهده دارد و فیلم‌نامه آن را نیز هنری گایدن (Henry Gayden) و کریس مورگان (Chris Morgan) قلم زده‌اند. آشر انجل (Asher Angel)، جایمن هانسو (Djimon Hounsou)، جک دیلن گریزر (Jack Dylan Grazer) و آدام برودی (Adam Brody) از جمله بازیگران فیلم قبلی هستند که در این فیلم جدید نیز نقش‌آفرینی می‌کنند.

ریچل زگلر (Rachel Zegler)، هلن میرن (Helen Mirren) و لوسی لیو (Lucy Liu)‌ بازیگران جدید فیلم «شزم! خشم خدایان» به شمار می‌روند. آن‌ها در این فیلم نقش دختران اطلس را بازی خواهند کرد و شخصیت‌های شرور فیلم محسوب می‌شوند.

فیلم اول «شزم» توانست توجه بینندگان زیادی را به خود جلب کند و به اثری موفق در دنیای سینمایی دی‌سی تبدیل شود. این فیلم همچنین به فروش خوبی در گیشه دست پیدا کرده بود. حالا زکری لی‌وای در کامیک‌کان امسال اظهار داشته که فیلم «شزم! خشم خدایان» حتی از فیلم اول نیز بهتر خواهد بود و این نوید را به بیننده‌ها داده است که شاهد اثری بسیار جذاب و سرگرم‌کننده خواهند بود. تریلر منتشر شده برای فیلم «شزم! خشم خدایان» را می‌توانید در ادامه مشاهده یا دانلود کنید.

فیلم «شزم! خشم خدایان» برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (۳۰ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

منبع: movieweb

Squatlatex2Sami 227meysambAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا