هاست پرسرعت
بازی

5 خط داستانی Elden Ring که باید از طریق محتویات اضافه به آن‌ها پرداخته شود

5 خط داستانی Elden Ring که باید از طریق محتویات اضافه به آن‌ها پرداخته شود

خطوط داستانی در Elden Ring، فرصت‌های زیادی برای اکتشاف بیشتر در بازی را فراهم می‌آورند، اما بعضی از آن‌ها به توجه بیشتری نسبت به بقیه نیاز دارند.

هر روز افراد بیشتری بازی Elden Ring را تکمیل می‌کنند و طرفداران مشتاقانه منتظر بسته‌های الحاقی این عنوان هستند. حالت New Game Plus به همراه کوئست‌های از دست رفته و پایان‌های مختلف، در راضی نگه داشتن پلیرها تا حدودی موفق عمل می‌کند؛ اما هنوز پرسش‌های زیادی در مورد Elden Ring وجود دارد که پاسخ آن‌ها به واسطۀ بسته الحاقی امکان‌پذیر است.

جدا از این پرسش‌ها، امکان بررسی بیشتر برخی از خطوط داستانی وجود دارد. طرفداران در مورد بسته‌های الحاقی و محتویات اضافۀ احتمالی، نظریه‌ها و تئوری‌های متفاوتی را ارائه داده‌اند و احتمالات زیادی نیز مطرح شده است. هرچند 5 خط داستانی بیش از همه طرفداران را هیجان‌زده می‌کنند.

خط داستانی Miquella

5 خط داستانی Elden Ring که باید از طریق محتویات اضافه به آن‌ها پرداخته شود

در آخر بازی، Miquella (یکی از demigodها و برادر مالنیا) همچنان یک تهدید باقی می‌ماند. Gideon در دیالوگی واضح، کنجکاوی خود را حول رسیدگی به موضوع این demigod خفته نشان می‌دهد؛ اگرچه بازی به پلیرها اجازۀ مقابله با Miquella در حالت کما را نمی‌دهد. در صورت دستیابی به هر پایانی، Miquella برای ادامۀ خواب خود رها می‌شود.

Miquella منشاء بحث‌های متعدد از سوی طرفداران است. امکان درگیری با تمام demigodهای دیگر به نوعی وجود دارد و در داستان بازی اشاره شده که Miquella به طرز عجیبی قدرتمند است؛ با این حال، او به یک تهدید تبدیل نمی‌شود. بر اساس فرضیه‌های طرفداران، بسته الحاقی با محوریت خط داستانی او، ممکن است سفر به دنیایی واقع در یک رویا را شامل شود یا احتمال بیدار شدن این demigod را در بر گیرد. هر دو مورد قطعا جالب به نظر می‌رسند و برای گیمرهایی که جویای شکل واقعی Miquella بعد از بیداری او هستند، جذاب به نظر می‌رسد.

تبلیغات

خط داستانی یک کولوسئوم

5 خط داستانی Elden Ring که باید از طریق محتویات اضافه به آن‌ها پرداخته شود

یک راز بزرگ دیگر Elden Ring به سه کلوسئوم با درهای بسته مربوط می‌شود. جزئیات جالبی در اطراف این ساخته‌های عظیم قرار دارد، از روحی که خواستار باز شدن درها بوده تا کوئستی که برای یک جایزه، باید سه فرد دیگر را به صورت پیاپی شکست دهید. بر اساس داستان، کلوسئوم‌ها برای مدتی فاقد کارزار و پیکار بوده‌‌اند.

به هر حال، بعضی از گیمر‌ها از طریق داده‌کاوی راه خود را به درون این کلوسئوم‌ها پیدا کرده و موارد زیادی مثل بعضی از دشمنان و حتی Sites of Grace را مشاهده کرده‌اند. ممکن است یک خط داستانی برنامه‌ریزی و سپس لغو شده مرتبط با کلوسئوم‌ها وجود داشته باشد. در این صورت، یک بسته الحاقی می‌تواند دروازه‌های کلوسئوم را باز کند. در این بسته الحاقی، امکان معرفی یک خط داستانی که موقعیت‌های بیشتری را برای حالت PVP و مبارزه با باس‌های جدید فراهم آورد، وجود دارد.

خط داستانی Godfrey

5 خط داستانی Elden Ring که باید از طریق محتویات اضافه به آن‌ها پرداخته شود

بر خلاف میکوئلا، گادفری در قامت یک باس و دشمن سرسخت، در بازی اصلی ظاهر شده و با شما مقابله می‌کند. هرچند گادفری دارای شخصیتی بسیار جالب است، اما داستان او به طور کامل گفته نشده. او نخستین Elden Lord بود و پس از تبعید، به اولین تارنیشد نیز تبدیل شد. بر خلاف بیشتر باس‌های بازی، گادفری به طرز عمیقی به سرزمین‌های خارج از Land Between تحت نام Badlands مرتبط است.

یک ایده خوب برای بسته الحاقی با محوریت خط داستانی گادفری ، بردن شخصیت اصلی به بیرون از Lands Between است. نه تنها این موضوع می‌تواند پرسش‌های مربوط به گادفری و داستان او را پاسخگو باشد، حل ابهامات مربوط به ماریکا و Greater Will نیز از طریق این خط داستانی ممکن خواهد بود.

خط داستانی Gloam-Eyed Queen

5 خط داستانی Elden Ring که باید از طریق محتویات اضافه به آن‌ها پرداخته شود

Gloam-Eyed Queen یکی از بزرگترین رازهای Elden Ring به حساب می‌آید که هویتی نامشخص دارد (هرچند خیلی‌ها معتقدند که او همان ملینا است). به غیر از سه آیتم Godskin Swaddling Cloth ،Godskin Apostle Set و Black Flame Ritual، هیچ کدام از آیتم‌ها یا کاراکترهای دیگر نامی از او به میان نمی‌آورند. با وجود اشارات محدود، توصیفات Gloam-Eyed Queen به اهمیت زیاد او در مدت زمانی که حضور داشته، تاکید می‌کنند.

این موضوع که او یک Empyrean بوده و رهبری Godskinها را بر عهده داشته، در مورد Gloam-Eyed Queen قطعی است. همچنین قبل از اینکه ملیکث او را شکست دهد، توانایی کنترل Destined Death را داشته است. ملکه ماریکا به ملیکث دستور داد تا Rune of Death را از چنگ Gloam-Eyes Queen در بیاورد. بعد از شکست، دیگر اثری از این ملکه دیده نمی‌شود. به وسیلۀ جادوی شعلۀ سیاه، او قابلیت کشتن demigodها را در دست داشت تا اینکه Destined Death توسط ملیکث ربوده شد.

یک بسته الحاقی با تمرکز روی پیدا کردن Gloam-Eyed Queen، می‌تواند بسیار جذاب باشد. همچنین، چنین محتوای اضافه‌ای می‌تواند به صورت بخشی از داستان اصلی عمل کند و به ساخت سلاحی که توانایی کشتن خدایان را داشته باشد، بپردازد. اگر یک نفر در مورد کشتن خدایان چیزی بداند، بدون شک آن شخص Gloam-Eyed Queen خواهد بود.

خط داستانی Storm King

5 خط داستانی Elden Ring که باید از طریق محتویات اضافه به آن‌ها پرداخته شود

Storm King پیش از گسترش نفوذ Greater Will از Erdtree حاکم قلعۀ Stormveil بوده است. اطلاعات مرتبط با این کاراکتر حتی از جزئیات پیرامون Gloam-Eyed Queen هم محدودتر است. بر اساس نظرات برخی پلیرها، او یک شاهین بزرگ بوده، در عین حال بعضی به اژدها بودن وی باور دارند.

موضوع کمتر شناخته شده این است که شاهین‌ها به Storm King خدمت کرده و قدرت‌های مربوط به طوفان را در اختیار داشته‌اند. Nepheli اشاره کرد که به احتمال زیاد در زمانی حکمرانی Storm King، یک طوفان کهن و قدرتمند این قلعه را مورد خشم خود قرار داده است. بسته الحاقی آینده می‌تواند بیشتر به این خط داستانی بپردازد و پرسش‌هایی نظیر این که آیا Storm King هنوز زنده است یا خیر را پاسخ دهد. در این صورت، Storm King می‌تواند به یک باس فراموش‌نشدنی در این بسته الحاقی تبدیل شود.


بازی Elden Ring برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس است.

DeadSpaceAhmad_TRCapitanarmanTlou part 2 game of the centuryمحمدرضا نوروزیLonesome guyA,,shامیرگیمر غمگینA Slash🤘Mohsenj74Alirezamasoud pc gamerKianEnzeWoundsata.expressسجاد غریبیKratos

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا