هاست پرسرعت
بازی

شخصی در عرض کمتر از ۳ ساعت Starfield را به اتمام رسانده است!

شخصی در عرض کمتر از ۳ ساعت Starfield را به اتمام رسانده است!

در فاصله دو روز «پیش» از عرضه بازی Starfield، یکی از بازیکنان این عنوان توانسته خط اصلی داستان آن را در کمتر از ۳ ساعت به پایان برساند.

تبلیغات

با مجموعه عظیمی از سیارات برای کاوش و سیستم‌هایی که برای ارائه صدها ساعت نقش‌آفرینی مبتنی بر فضا طراحی شده‌اند، احتمالاً زمان زیادی طول خواهد کشید تا بسیاری از ما به پایان داستان Starfield برسیم. اما مطمئناً قضیه برای یک نفر این‌طور نیست؛ بازیکنی که توانسته بازی را تنها در عرض چند ساعت به پایان برساند.

به تازگی، کانال یوتیوب Micrologist ویدیو جدیدی را با عنوان یک اسپیدران آزمایشی از بازی Starfield منتشر کرد که توسط رسانه VGC247 رصد شد. در این ویدیو، Micrologist توانسته آخرین ساخته بتسدا (Bethesda) را در عرض ۲ ساعت و ۵۱ دقیقه و ۴۲ ثانیه به اتمام برساند. همان‌طور که در ویدیو مشخص است، این شخص سطح قابل‌توجهی از دانش طراحی و ماموریت‌های Starfield را به نمایش می‌گذارد؛ زیرا به سرعت و با اطمینان از یک هدف به سوی هدف دیگر حرکت می‌کند، هر چیزی را که ارتباطی به پیشرفت در بازی ندارد، نادیده می گیرد و انتخاب های سریعی را در هنگام مکالمه‌ها انجام می‌دهد.

شخصی در عرض کمتر از ۳ ساعت Starfield را به اتمام رسانده است!

البته اگر به تازگی تجربه استارفیلد را آغاز کرده‌اید و نمی‌خواهید چیزی از داستان آن برایتان لو برود، بهتر است تماشای ویدیو این اسپیدران را به زمان دیگری موکول کنید. ویدیو مذکور از طریق این لینک قابل دسترس است.


بازی Starfield در تاریخ ۱۵ شهریور امسال (۶ سپتامبر)، برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد؛ کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند.

منتظر بازی hollow knight:silk songZodiacStarfieldunitedmeysambGidoraXمحمدCameraManKratos🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉77گیمر دهه شصتیYohanaLove GameShark Gamerskull dark zoroGGDanialRanjbarzadehدکتره gsxrmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا