هاست پرسرعت
بازی

تصویر تازه از پشت صحنه فیلم Fast X وین دیزل و دانیلا ملچیور را نشان می‌دهد

تصویر تازه از پشت صحنه فیلم Fast X وین دیزل و دانیلا ملچیور را نشان می‌دهد

تصویر تازه‌ای از فیلم Fast X منتشر شده است که ستاره این فرنچایز را در کنار بازیگر جدید این فیلم را نشان می‌دهد.

فیلم سریع ۱۰ (Fast X) دهمین اثر از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن به شمار می‌رود که به همراه فیلم یازدهم داستان این مجموعه را برای همیشه پایان خواهد داد. به تازگی بازیگر جدید این فیلم یعنی دانیلا ملچیور (Daniela Melchior) تصویری از پشت صحنه فیلمبرداری این اثر منتشر کرده است.

در این تصویر منتشر شده از پشت صحنه فیلم «سریع ۱۰» وین دیزل‌ (Vin Diesel)‌ در کنار دانیلا ملچیور دیده می‎‌شود. ملچیور در کپشن این پست خود در اینستاگرام، از وین دیزل به عنوان برادر بزرگتر یاد می‌کند و همین باعث شده تا شایعات در مورد نقش او در این فیلم قوت بگیرند. ظاهرا دانیلا ملچیور نقش یکی از اعضای خانواده تورتو و احتمالا خواهر دام را بازی خواهد کرد.

در پشت سر این دو بازیگر پرده آبی و همچنین دیگر جزییات طراحی صحنه دیده می‌شود. با توجه به درخت نخل و کف سنگ‌فرش‌شده به نظر می‌رسد که این صحنه مربوط به مکانی گرمسیری است. کپشن نوشته شده توسط دانیلا ملچیور در این پست نیز یادآور موضوع خانواده در این آثار است.

فیلمبرداری فیلم «سریع ۱۰» در مراحل پایانی خود قرار دارد. در ابتدا قرار بود همانند فیلم‌های قبلی جاستین لین (Justin Lin) کارگردانی این فیلم را در دست داشته باشد اما به دلیل اختلافات با وین دیزل، او از این پروژه کناره‌گیری کرد و لوئیس لتریر (Louis Letterier) جایگزین او شد.

در حال حاضر جزییات مربوط به داستان فیلم «سریع ۱۰» نامشخص است اما احتمالا این فیلم نیز جنبه دیگری از خانواده تورتو را به تصویر خواهد کشید. جدا از دانیلا ملچیور دیگر بازیگران جدید این فیلم نیز شامل جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش شخصیت شرور اصلی، بری لارسون (Brie Larson) و الن ریچسون (Alan Ritchson) در نقش‌های نامشخص است. ریتا مورنو (Rita Moreno) برای ایفای نقش مادربزرگ دام تورتو نیز به این فیلم پیوسته است.

فیلم «سریع ۱۰» در تاریخ ۱۹ ماه مه سال ۲۰۲۳ (جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران می‌شود. این تصویر از پشت صحنه فیلم را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

منبع: کولایدر

DARKSIRENEMPEROR NIMA SHAMSAlbertP.morganMmfbmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا