بازی Redfall شامل سیستم دیالوگ پویا میشود
بازی Redfall شامل سیستم دیالوگ پویا میشود
شخصیتها در Redfall بسته به شکل و چینش گروه با هم تعامل خواهند کرد و دیالوگهای آنها پویا و متغیر خواهد بود. همچنین با وقتگذرانی بیشتر بین آنها، روابط قویتری شکل میگیرد.
از تمرکز بیشتر روی مبارزات و گیمپلی شوتر گرفته تا ساختاری جهان باز، بازی Redfall قرار است فرمول آشنای عناوین Arkane را به چند روش اساسی تغییر دهد. یکی دیگر از این تغییرات دارا بودن کو-آپ است. بازی شامل چهار شخصیت قابل بازی منحصر به فرد میشود. البته Arkane همیشه در مواردی مثل داستان و تعامل بین شخصیتها عالی بوده و این قضیه قرار نیست در Redfall متفاوت باشد.
کارگردان این استودیو یعنی هاروی اسمیث (Harvey Smith) در مصاحبهای جدید با GamesRadar تایید کرده که بازی Redfall شامل سیستم دیالوگ متغیری خواهد بود. این یعنی چینش گروه و اینکه کدام شخصیتها را انتخاب میکنید در این مهم تاثیرگذار است. البته قبلا تایید شده که هر چهار بازیکن قادر خواهند بود تا یک شخصیت را انتخاب کنند. به علاوه شخصیتهایی که زمان بیشتری را با هم صرف میکنند رابطهی قویتری را شکل خواهند داد:
ما سیستم دیالوگ بسیار متغیری داریم که در آن بسته به اینکه چه قهرمانانی را در تیم خود انتخاب میکنید، شخصیتها با هم صحبت خواهند کرد و تشکیل رابطه خواهند داد. به علاوه ما یک سیستم مکانیکی داریم که در آن هر چه قهرمانان با هم بیشتر صحبت کنند رابطهی قویتری خواهند داشت و در نهایت یک مکانیک بازی به نام Trust Buff برای آنها باز خواهد شد.
اسمیث دقیقا توضیح نداد که این مکانیک Trust Buff چه کاربردی خواهد داشت. با این حال استفادهی Arkane از المانهای داستانی و تبدیل آنها به یک مکانیک گیمپلی پدیدهی جدیدی نیست. البته Redfall به صورت تکی هم قابل بازی بوده و این طور که به نظر میرسد این مکانیک صرفا برای تجربهی کو-آپ بازی طراحی شده است.
بازی Redfall در نیمهی اول سال 2023 برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. این بازی از روز اول روی سرویس Game Pass در دسترس خواهد بود.