هاست پرسرعت
بازی

پیش‌فروش باندل محدود Marvel’s Spider-Man 2، برای کنسول پلی استیشن ۵ و کنترلر دوال سنس آغاز شد

پیش‌فروش باندل محدود Marvel’s Spider-Man 2، برای کنسول پلی استیشن ۵ و کنترلر دوال سنس آغاز شد

شرکت سونی (Sony)، پیش‌فروش نسخه ویژه Marvel’s Spider-Man 2، باندل کنسول پلی استیشن ۵، کاور کنسول و کنترلر دوال سنس (DualSense) را آغاز کرده است.

تبلیغات

پیش‌سفارش‌ها، امروز و از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران شروع شده.

باندل نسخه محدود Marvel’s Spider-Man 2، با قیمت ۵۹۹.۹۹ دلار (۵۶۹.۹۹ پوند) به فروش می‌رسد و دارای طراحی کاور کنسول سفارشی و سازگار با کنترلر دوال سنس است. همچنین یک کوپن برای نسخه دیجیتالی و استاندارد Marvel’s Spider-Man 2، همراه با این باندل ارائه می‌شود.

کاورهای Marvel’s Spider-Man 2 کنسول پلی استیشن ۵ (۶۴.۹۹ دلار / ۵۴.۹۹ پوند) نیز به طور جداگانه قابل سفارش هستند، همانطور که نسخه ویژه کنترلر دوال سنس (۷۹.۹۹ دلار / ۶۹.۹۹ پوند) نیز قابل سفارش است.

تمام این محصولات در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور)، قبل از انتشار Marvel’s Spider-Man 2 در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۸ مهر ۱۴۰۲)، عرضه خواهند شد.

پلی استیشن ۵ نیز به تازگی بیش‌ترین کاهش قیمت خود را از زمان عرضه در نوامبر ۲۰۲۰ دریافت کرده و سونی به طور موقت، قیمت این کنسول را ۷۵ پوند/۷۵ یورو در اروپا کاهش داده، اگرچه برخی خرده‌فروشی‌ها معاملات بهتری ارائه می‌دهند.

سونی اولین ویدیوی گیم‌پلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 را در ماه می (اردیبهشت ماه) منتشر کرد که چندین ویژگی جدید و همچنین یک شرور کلیدی (Kraven the Hunter) را معرفی می‌کرد.

هفته گذشته نیز تریلر داستانی جدیدی از Marvel’s Spider-Man 2 به نمایش درآمد که برای اولین بار، ونوم را نشان می‌داد.

تصور می‌شود که اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، علاوه بر Marvel’s Spider-Man 2 و Wolverine، در حال کار بر روی عنوان سومی هم باشد.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: VGC

تبلیغات
cactusABDVDIran_gamerDARKSIRENmh.pLegend KillerMincraftzaman80Ali_pxred-eyed Banished KnightSpider-ManخستهArthur StopEzio (Spider-Man Edition)Gubaruاز پیروان حاج حسین?sobhan?یه گیمر سادهmrکلاغUNCLE ARTURmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا