هاست پرسرعت
تکنولوژی

موتورولا اج 40 نئو با دوربین 50 مگاپیکسل و نمایشگر 144 هرتز معرفی شد

موتورولا اج 40 نئو با دوربین 50 مگاپیکسل و نمایشگر 144 هرتز
معرفی شد

موتورولا در ماه آوریل از گوشی اج 40 پرو (Edge 40 Pro) رونمایی کرد و یک ماه بعد هم شاهد معرفی مدل معمولی اج 40 (Edge 40) بودیم. حال، این شرکت با معرفی موتورولا اج 40 نئو (Motorola Edge 40 Neo)، خط تولید سری اج 40 را بیش از پیش گسترش داده است. با دیجی رو همراه باشید.

موتورولا اج 40 نئو به تراشه دیمنسیتی 7030 مجهز شده که با حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X همراه شده است. این گوشی هوشمند تا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی دارد و اندروید 13 را با پشتیبانی از Moto Connect و Ready For به صورت پیش فرض اجرا می‌کند.

موتورولا اج 40 نئو

اج 40 نئو در قسمت جلویی به یک صفحه نمایش منحنی 6.55 اینچی با پنل pOLED، وضوح فول اچ دی پلاس، عمق رنگ 10 بیتی، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 360 هرتز مجهز شده است. نمایشگر این گوشی همچنین دارای پوشش کامل دامنه رنگی DCI-P3 و حداکثر روشنایی 1300 نیت است. علاوه بر این، گواهی +HDR10 را نیز کسب کرده و یک اسکنر اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک در زیر خود دارد. در قسمت فوقانی صفحه نمایش نیز یک حفره وجود دارد که محلی برای تعبیه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است.

موتورولا اج 40 نئو

در پشت بدنه، یک جزیره دوربین مربعی به چشم می‌خورد که دو لنز دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) است و در کنار آن یک دوربین 13 مگاپیکسل فوق عریض با زاویه دید 120 درجه به عنوان دوربین کمکی قرار گرفته است. شایان ذکر است که دوربین فوق عریض مجهز به فوکوس خودکار برای عکاسی ماکرو می‌باشد.

موتورولا اج 40 نئو

موتورولا اج 40 نئو در سه رنگ مشکی، آبی و سبز تولید شده که البته جنس پنل پشتی در آن‌ها متفاوت است. پنل پشتی نسخه مشکی رنگ اکریلیک است، در حالی که قاب پشتی دو مدل دیگر از چرم گیاهی ساخته شده است و همین مسئله آنها را کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر از مدل مشکی می‌کند.

موتورولا اج 40 نئو

از بقیه نکات برجسته موتورولا اج 40 نئو می‌توان به کسب گواهینامه IP68 در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، پشتیبانی از 5G و NFC اشاره کرد. این گوشی هوشمند همچنین دارای بلندگوهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس (Dolby Atmos) است و انرژی مورد نیاز آن نیز توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 وات تامین می‌کند. موتورولا می‌گوید شارژر 68 واتی همراه گوشی می‌تواند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن را تنها در عرض 15 دقیقه از صفر به 50 درصد برساند.

موتورولا اج 40 نئو

موتورولا همچنین برای نشان دادن تعهد خود به حفظ محیط زیست و ایجاد آینده‌ای پایدارتر، این گوشی هوشمند را در بسته‌بندی 100 درصد بدون پلاستیک، دارای جوهر سویا و 60 درصد مواد بازیافتی به فروش می‌رساند. این برند متعلق به لنوو همچنین با شرکت agood برای تولید قاب محافظ همراه اج 40 نئو که در رنگ‌های مربوطه عرضه می‌شود، همکاری نموده است. این قاب نیز کاملاً دوست‌دار محیط زیست بوده و 100 درصد گیاهی است. و البته، هنگامی که زمان تغییر قاب فرا می‌رسد، agood برای جلوگیری از دور ریز بیهوده، قاب‌های قدیمی را به یک محصول جدید تبدیل می‌کند.

موتورولا اج 40 نئو از امروز با قیمت پایه 399 یورو برای پیش خرید در دسترس خریداران قرار گرفته و قرار است از روز 21 سپتامبر (30 شهریور) وارد بازار شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا