هاست پرسرعت
خودرو

کیا نیرو خودروی سال ۲۰۲۳ بانوان شد

کیا نیرو خودروی سال ۲۰۲۳ بانوان شد

از بین ۵۹ خودرو و شش فینالیست، کیا نیرو توسط ۶۳ ژورنالیست خودرویی زن از ۴۳ کشور جهان به‌عنوان خودروی سال ۲۰۲۳ بانوان انتخاب شده است.

کیا نیرو خودروی سال 2023 بانوان

کیا نیرو به‌عنوان خودروی سال ۲۰۲۳ بانوان انتخاب شده است. ۶۳ ژورنالیست خودرویی از ۴۳ کشور جهان هیئت‌داوران رقابت امسال را تشکیل داده بودند و ۵۹ خودروی شرکت‌کننده را آزمایش کردند. این گروه در روز جهانی زن، کیا نیرو را به‌عنوان برنده اعلام کرده است. این ژورنالیست‌ها ابتدا بهترین خودروها برای بانوان را در شش دستهٔ مختلف انتخاب کردند که لیست آن‌ها ماه گذشته اعلام شد. این خودروها کیا نیرو، آئودی RS3، جیپ اونجر، سیتروئن C5 X، نیسان ایکس‌تریل و فورد رنجر بودند که هرکدام برندهٔ یک کلاس محسوب می‌شدند و نهایتاً از بین آن‌ها کراس‌اوور کره‌ای‌ها انتخاب شده است.

کیا نیرو خودروی سال ۲۰۲۳ بانوان شد

رئیس اجرایی رقابت خودروی سال بانوان جهان دراین‌باره می‌گوید:

انتخاب برندهٔ امسال به دلیل سطح عالی همهٔ نامزدها خیلی دشوار بود زیرا هرکدام از فینالیست‌ها شایستگی گرفتن جایزه را داشتند

یکی از ژورنالیست‌های آمریکایی در مورد نیرو می‌گوید «این یک پکیج کامل را ارائه می‌کند» درحالی‌که ژورنالیست بلژیکی آن را خودرویی توصیف کرده است که «همچنان من را تحت تأثیر قرار می‌دهد». نمایندهٔ هند در هیئت‌داوران هم می‌گوید «نیرو یک خودروی کوچک شهری کاربردی است که هر آنچه که نیاز دارید را در یک پکیج مقرون‌به‌صرفه در اختیار شما قرار می‌دهد».

کیا نیرو خودروی سال ۲۰۲۳ بانوان شد

کیا برای اولین بار نسل دوم نیرو را در اواخر سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد. این خودرو که از کانسپت هابانیرو سال ۲۰۱۹ الهام گرفته است، در نسخه‌های هیبریدی، پلاگین‌هیبریدی و تمام الکتریکی به بازار عرضه می‌شود. این کراس‌اوور کره‌ای از نسل قبلی خود بزرگ‌تر است و فضای بیشتری را برای بار و سرنشینان فراهم می‌کند. کابین خودرو هم تغییراتی اساسی را تجربه کرده و حالا از نمایشگرهای دوگانه با تمام ویژگی‌هایی که خریداران امروزی می‌خواهند مثل شارژر بی‌سیم گوشی، سیستم صوتی هارمن کاردون با هشت بلندگو، تهویهٔ صندلی‌های جلو و… بهره می‌برد.

کیا نیرو خودروی سال ۲۰۲۳ بانوان شدنیرو

سال گذشته ۵۶ ژورنالیست خودرویی زن از ۴۰ کشور جهان پژو ۳۰۸ را به‌عنوان خودروی سال ۲۰۲۲ بانوان انتخاب کردند. در آن رقابت ۶۵ خودرو حضور داشتند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۳ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا