هاست پرسرعت
بازی

تریلر فیلم Fast X به زودی پخش می‌شود

تریلر فیلم Fast X به زودی پخش می‌شود

وین دیزل به تازگی اظهار داشته که تریلر جدیدی از فیلم Fast X به زودی پخش خواهد شد.

تبلیغات

بیش از بیست سال از شروع مجموعه فیلم‌های سریع و خشن می‌گذرد و حالا ستاره این فیلم یعنی وین دیزل اظهار داشته که تریلری تازه برای فیلم سریع ۱۰ (Fast X) به زوی پخش می‌شود.

فیلم «سریع ۱۰» همانطور که از نامش پیدا است، دهمین فیلم از مجموعه فیلم‌‎های «سریع و خشن» به شمار می‌رود که به همراه فیلم یازدهم قرار است داستان این فرنچایز را برای همیشه به یک نقطه پایان برساند. حالا وین دیزل در پست اینستاگرامی خودش، از پخش تریلر فیلم «سریع ۱۰» در ماه آینده میلادی خبر داده است.

همانند دیگر فیلم‌های «سریع و خشن» در این فیلم تازه نیز بازیگران برجسته و سرشناسی حضور دارند. علاوه بر وین دیزل، میشل رودریگز، سو کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، جوردانا بروستر، شارلیز ترون و ناتالی امانوئل از جمله بازیگران فیلم‌های قبلی هستند که در این فیلم جدید نیز حضور خواهند داشت.

تریلر فیلم Fast X به زودی پخش می‌شود
فیلم Fast 10

با این حال، علاوه بر این بازیگران نام برده شده، بازیگران جدیدی نیز در فیلم «سریع ۱۰» حضور دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به جیسون موموآ اشاره کرد که نقش شخصیتی شرور را ایفا خواهد کرد. در کنار او، بری لارسون نقش شخصیتی به نام تس را ایفا می‌کند و ریتا مورنو نیز نقش مادربزرگ دام را به تصویر خواهد کشید.

شایعاتی نیز در مورد حضور دوباره جان سینا، جیسون استاتهام و گل گدوت در فیلم «سریع ۱۰» وجود دارد، فیلمی که سکان کارگردانی آن را لوئیس لتریر در دست دارد. این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۹ مه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

تبلیغات
KhafiUNCLE ARTURHyakkimaru

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا