هاست پرسرعت
بازی

نخستین تصویر رسمی از سریال Fallout منتشر شد

نخستین تصویر رسمی از سریال Fallout منتشر شد

به لطف مراسم گیمزکام می‌توانیم شاهد نخستین تصویر رسمی از لایو اکشن Fallout باشیم.

تبلیغات

طرفداران بتزدا روزهای بسیار جذاب و به یاد ماندنی را سپری می‌کنند. زیرا از یک سو روزشمار انتشار بازی مورد انتظار Starfield (استارفیلد) آغاز شده و از سوی دیگر نیز به لطف مراسم گیمزکام می‌توانیم شاهد نخستین تصویر از سریال پرهزینه Fallout (فالوت) ساخته کمپانی آمازون باشیم که اطلاعات جالب توجهی را نیز در اختیار ما قرار داده است.

این مجموعه تلویزیونی اقتباسی از فرنچایزی به همین نام ساخته بتزدا می‌باشد. فرنچایزی که هر یک از نسخه‌های آن پس از فاجعه اتمی جریان داشته و انسان‌های باقی مانده در فضایی پسا-آخرالزمانی مجبور هستند تا با موجودات خونخوار و بسیار خطرناکی دست و پنجه نرم کرده و راهی برای نجات خود پیدا نمایند.

در نخستین تصویری که از سوی توییتر آمازون پرایم منتشر شده و در ادامه می‌توانید به مشاهده آن بپردازید، شاهد اشاره به والت ۳۳ و شهر لس‌آنجلس هستیم. والتی که میزبان حضور قهرمان بی نام و نشان داستان خواهد بود.

نخستین تصویر رسمی از سریال Fallout منتشر شد

بازار ساخت اقتباس‌های لایو اکشن از بازی‌های ویدیویی امروزه حسابی داغ شده و فارغ از کیفیت نهایی، شاهد تولید و پخش مجموعه‌هایی نظیر Halo (هیلو) و Twisted Metal (فلز درهم‌تنیده) هستیم. با این حال موفق‌ و شناخته شده‌ترین اقتباس ساخته شده به The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) ساخته شبکه HBO تعلق دارد که نامزد دریافت جوایز بسیاری از سوی جشنواره‌های تلویزیونی شده و رکوردهای قابل توجهی را نیز از خود بر جای گذاشته است. باید دید که ساخته کمپانی آمازون می‌توان در حد و اندازه کیفیت نهایی The Last of Us ظاهر شود یا خیر!

فصل نخست از مجموعه تلویزیونی Fallout در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ میلادی در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

منبع: مووی‌وب

Joel Morgan3doAbsurd heroMoojyCatalystSami 227صدراlul-bookHesamAI(the BOY)LM-bingoVisible gamer manLove Gamenero son of vKalSeinmeysambHaj_HosseinArshia.1WalleR (سهام دار یوبی‌سافت)GG (حامی لغو کردن بازنشستگی سوسمار)(سهام دار در غم بازنشستگی سوسمار)ArthurMorganmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا