هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدید بازی Suicide Squad: Kill the Justice League با محوریت گیم پلی Co-Op

تریلر جدید بازی Suicide Squad: Kill the Justice League با محوریت گیم پلی Co-Op

یکی از بازی‌هایی که در مراسم  State of Play نمایش جدیدی داشت، Suicide Squad: Kill the Justice League بود. در تریلر جدید این بازی، شخصیت‌های ددشات، کاپیتان بومرنگ، هارلی کویین و کینگ شارک با همکاری یکدیگر برای نجات لکس لوتر تلاش می‌کنند و در این راه باید با دشمنان مختلفی مبارزه داشته باشند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

با توجه به نمایش اخیر بازی، به‌نظر می‌رسد هریک از شخصیت‌های آن قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ برای مثال هارلی کویین سرعت و انعطاف بالایی دارد و ددشات می‌تواند از سلاح‌هایی مثل اسنایپر استفاده کند. کینگ شارک به دلیل قدرت بدنی بالای خود می‌تواند ضربه‌های زیادی را تحمل کند و به‌راحتی از فاصله نزدیک با دشمنان بجنگند و مهارت کاپیتان بومرنگ هم در استفاده از دستکش سرعت و بومرنگ‌هایش است. 

سازندگان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در استودیو راک‌استدی، همچنین اعلام کردند که این بازی حتی برای بخش تک‌نفره هم نیاز به اتصال اینترنت خواهد داشت. به‌علاوه بازی از کراس‌پلی پشتیبانی می‌کند و هدف سازندگان، ارائه تجربه‌ای با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در کنسول‌های نسل نهمی خواهد بود.

وقایع بازی Suicide Squad: Kill the Justice League پنج سال پس از اتفاق‌های Batman: Arkham Knight رخ می‌دهد و شخصیت‌هایی که اشاره کردیم، باید به نبرد برخی از اعضای لیگ عدالت بروند که Brainiac ذهن آن‌ها را کنترل می‌کند. این بازی ۵ خرداد ۱۴۰۲ (۲۶ می) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. 


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا