هاست پرسرعت
بازی

حضور تامی در تصویر جدید سریال The Last of Us

حضور تامی در تصویر جدید سریال The Last of Us

در تازه‌ترین تصویر منتشر شده از سریال The Last of Us شاهد حضور تامی با هنرنمایی گابریل لونا هستیم.

تبلیغات

تنها 2 هفته به پخش سریال مورد انتظار The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) از طریق شبکه HBO باقی مانده است. اثری دلهره‌آور که در دنیای آخرالزمانی جریان داشته و اقتباسی از بازی‌های ویدیویی به همین نام می‌باشد که افتخارات بسیاری را برای کمپانی سونی و استودیو ناتی داگ به همراه داشته است.

این سریال که از زوج پدرو پاسکال و بلا رمزی به عنوان نقش اصلی بهره می‌برد، روایت‌گر جوئل و الی می‌باشد که به شکل ناخواسته و غیرمنتظره با یکدیگر هم‌سفر شده و ماجراجویی خطرناکی را آغاز می‌کنند. با این حال وقایعی رقم می‌خورد که رابطه آن‌ها تغییر کرده و احساسی پدری و دختری بین آن‌ها شکل می‌گیرد که به اتفاقاتی شوکه‌کننده و جذاب منتهی خواهد شد.

گابریل لونا که ایفاگر نقش تامی، برادر جوئل می‌باشد، یکی از شخصیت‌های مهم دنیای The Last of Us است که تصویر جدیدی از او منتشر شده و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

حضور تامی در تصویر جدید سریال The Last of Us

سریال The Last of Us که توسط نام‌های بزرگی همچون کریگ مازن و نیل دراکمن ساخته شده است، در تاریخ 15 ژانویه (25 دی) پخش فصل نخست خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: کولایدر

تبلیغات
Visible bearded manDARKSIRENsnowgirlbabhaJinxهادی صفاییامیرTlou part 2 game of the centurymitia KaramazovThe.Last.DragonRick and mortyHosseinچشم بصیرتArtin_GamearOld_axeAMIR WAZOWSKIAminTSLEzio Auditore da FirenzeKratos

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا