هاست پرسرعت
بازی

خالقین سریال The Last of Us خواهان ساخت فصل‌های متعددی هستند

خالقین سریال The Last of Us خواهان ساخت فصل‌های متعددی هستند

خالقین سریال The Last of Us برای روایت کامل داستان این مجموعه خواهان ساخت فصل‍هایی متعدد ولی به میزان کافی هستند.

تبلیغات

فرنچایز The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) یکی از مجموعه بازی‌های موفق کمپانی سونی می‌باشد که از داستانی تاثیرگذار و جذاب بهره می‌برد. با این حال روایت این داستان در مدیوم تلویزیون یکی از چالش‌هایی خواهد بود که شبکه HBO باید از پس آن بربیاید. مسئله‌ای که واکنش خالقین این مجموعه تلویزیونی را در پی داشته است.

کریگ مازن و نیل دراکمن که به عنوان خالقین اقتباس تلویزیونی The Last of Us محسوب می‌شوند، در تازه‌ترین مصاحبه خود با خبرگزاری کولایدر فاش کردند که به تصویر کشیدن تمامی جنبه‌های جهان این سریال نیازمند فصل‌های متعددی خواهد بود.

نسخه اول این بازی روایت‌گر سفر جوئل و الی برای رسیدن به پایگاه نیروهای فایرفلای‌ها بود که پرداختن به این مسئله در بهترین حالت ممکن، می‌تواند یک فصل زمان ببرد. کریگ مازن اعلام کرده که با وجود این که علاقه‌ای به نوشتن داستان‌های طولانی نداشته و همیشه به بهترین پایان ممکن می‌اندیشد اما سعی کرده‌ند تا داستان نسخه اول را به بهترین شیوه ممکن در فصل نخستی که به زودی پخش می‌شود، پوشش دهند.

با توجه به این که این مجموعه تلویزیونی در نظر دارد تا جنبه‌های جدید و دیده نشده‌ای از دنیای آخرالزمانی این فرنچایز و ماجراجویی‌های جوئل و الی را به تصویر بکشد، قطعاً شبکه HBO می‌بایست تا آزادی عمل کاملی را به کریگ مازن و نیل دراکمن اعطا کرده تا هر چند فصل که نیاز است را برای روایت تمام و کمال داستان این فرنچایز در نظر داشته باشند.

البته که این اتفاق به میزان واکنش‌ها و استقبالی که از فصل نخست صورت خواهد گرفت، بستگی دارد. مسئله‌ای که تا حدود یک هفته دیگر و با پخش قسمت نخست از این سریال، می‌تواند آینده آن را تعیین نماید. خالقین این مجموعه به هیچ عنوان خواستار کش دادن داستان نبوده ولی در نظر دارند تا به بهترین شیوه ممکن ماجراجویی‌های جوئل و الی که تا کنون در دو بازی به ارمغان آورده شده است را در مدیوم تلویزیون برای مخاطبین مهیا نمایند.

فصل نخست سریال مورد انتظار The Last of Us از تاریخ 15 ژانویه (25 دی) پخش خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: کولایدر

تبلیغات
UNCLE ARTURZ23OR0ORepatriateکسانی که در خط اسپنسر نیستن ....DARKSIREN????HyakkimaruBoogimanKillzoneVisible bearded manmahdi12345play the bestKianEnzeEzio Auditore da FirenzeیوهانPARASITE EVE 2A,,sh

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا