هاست پرسرعت
خودرو

مرسدس به دنبال کاهش دستمزد لوئیس همیلتون به خاطر عملکرد ضعیف

مرسدس به دنبال کاهش دستمزد لوئیس همیلتون به خاطر عملکرد ضعیف

برخی رسانه‌ها خبر از احتمال کاهش دستمزد لوئیس همیلتون قهرمان مشهور فرمول یک به خاطر عملکرد ضعیف در فصل جاری مسابقات داده‌اند.

همان‌طور که می‌دانید مرسدس در دو فصل اخیر نمایش خوبی نداشته و قافیه را به رقبای خود واگذار کرده است. از طرفی خبر می‌رسد لوئیس همیلتون در حال گفت‌وگو با مرسدس بر سر قرارداد خود است. آیا او مرسدس را ترک خواهد کرد یا باقی خواهد ماند؟ فعلاً چیزی مشخص نیست و دو طرف نیز چیز زیادی را بروز نداده‌اند. مارتین براندل که جزو شاخص‌ترین کارشناس‌های فرمول یک به شمار می‌رود گفته است شاید مرسدس به دنبال کاهش دستمزد لوئیس همیلتون باشد.

علیرغم اینکه دو طرف ماجرا بارها تعهد خود به یکدیگر را ابراز کرده‌اند اما همیلتون هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است و از آنجایی که مرسدس در رقابت با ردبول و فراری مشکلات زیادی دارد همیلتون انتقاداتی نسبت به تصمیمات مدیران تیم داشته است. در واقع همیلتون تا جایی پیش رفت و نشان داد که مرسدس یک عذرخواهی به او بدهکار است! اما به نظر شما این اظهارات بخشی از تاکتیک‌های همیلتون برای گفت‌وگو بر سر قراردادش خواهد بود؟ براندل این‌گونه فکر می‌کند. او می‌گوید همیلتون با کلمات بازی می‌کند تا از دستیابی به بهترین قرارداد و معامله مطمئن شود.

البته که کسی نمی‌تواند او را سرزنش کند چراکه همیلتون هفت بار قهرمان مسابقات فرمول یک شده و یکی از موفق‌ترین رانندگان تاریخ این رشته پرطرفدار ورزشی به شمار می‌رود. همیلتون تجربه زیادی دارد و مستحق دریافت چنین دستمزدی است. براندل می‌گوید:

ما باید در نظر داشته باشیم که همیلتون در میانه گفت‌وگو بر سر قرارداد خود است. من ۱۰۰ درصد مطمئنم که او همیشه عملکرد خوب را بر پول ترجیح می‌دهد اما اگر دستمزد خوبی هم دریافت کنید قطعاً آن را رد نخواهید کرد. شاید برخی فشارها روی مرسدس برای کاهش دستمزد همیلتون وجود داشته باشد و به همین خاطر طرفین تاکتیک‌های خاص خود را برای رسیدن به توافق نهایی بکار می‌گیرند.

از طرف دیگر باید گفت شایعاتی درباره پیوستن احتمالی همیلتون به تیم فراری در سال آینده وجود دارد. اگرچه همه این اخبار در حد شایعه هستند اما از یک‌چیز مطمئن هستیم و آن اینکه او دستمزد بالا را دوست دارد هرچند اگر به دنبال هشتمین قهرمانی خود باشد باید عملکردی در حد چنین مبالغی را نیز نشان دهد. براندل اضافه می‌کند:

من فکر نمی‌کنم همیلتون موقعیت متفاوتی نسبت به لاندو یا چارلز در فراری داشته باشد و مثلاً بگوید صبر کنید، شما در حال انجام چه‌کاری هستید؟

با توجه به عملکرد حاشیه‌ساز مرسدس در فرمول یک و همچنین انتقادات همیلتون در هفته‌های اخیر باید منتظر ماند و دید سرانجام همکاری دو طرف به کجا خواهد کشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۵ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا