هاست پرسرعت
تکنولوژی

مشخصات هواوی پی 60 پرو فاش شد؛ اسنپدراگون 8 نسل 2 اما محدود به 4G!

مشخصات هواوی پی 60 پرو فاش شد؛ اسنپدراگون 8 نسل 2 اما محدود به 4G!

انتظار می‌رود هواوی در ماه مارس از سری جدید پرچمدارهای خود تحت عنوان P60 رونمایی کند. اخیراً اطلاعات زیادی در مورد گوشی‌های این سری لو رفته و در گزارش‌های چند روز پیش نیز شاهد افشای سبک طراحی و ظاهر آن‌ها بوده‌ایم. انتظار می‌رود این سری جدید شامل هواوی پی 60 و هواوی پی 60 پرو باشد. در حالی که هنوز منتظر رونمایی رسمی هستیم، مشخصات دقیق مدل پرو به صورت آنلاین منتشر شده که نشان می‌دهد از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام بهره می‌برد. در ادامه این خبر با دیجی رو همراه باشید.

یکی از افشاگران چینی ادعا می‌کند که هواوی پی 60 پرو با صفحه نمایش 6.6 اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و وضوح تصویر 1440p وارد بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات پشتیبانی خواهد کرد و برای پردازش اطلاعات نیز به تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 متکی خواهد بود که البته تنها به 4G محدود شده است.

هواوی پی 60 پرو

این منبع فاش کننده تایید می‌کند که پی 60 پرو دارای یک دوربین سه‌گانه در پشت با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX888 خواهد بود. واحد فوق عریض 50 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند دارای سنسور سونی IMX858 بوده و دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی هم از سنسور OmniVision OV64B استفاده می‌کند. این گوشی به احتمال فراوان با حافظه رم پرسرعت LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراه خواهد بود. تأییدیه IP68 در زمینه ضد آب بودن و سیستم عامل HarmonyOS 3.0 هم از دیگر مشخصات احتمالی هواوی پی 60 پرو هستند.

با توجه به مشخصات ذکر شده، این گوشی یک پرچمدار واقعی و مملو از ویژگی‌های رده بالا به نظر می‌رسد. اما با این حال مطمئن نیستیم که تا چه حد در جذب نظر خریداران موفق خواهد بود، چرا که مانند تمام گوشی‌های اخیر هواوی از اتصال 5G و خدمات گوگل پشتیبانی نمی‌کند. به این ترتیب، قیمت پی 60 پرو احتمالاً سرنوشت آن را تعیین خواهد کرد. تعیین یک قیمت رقابتی ممکن است برخی از خریداران را متقاعد به خرید کند.

در حالی که هیچ تایید رسمی از سوی برند هواوی در مورد عرضه سری P60 وجود ندارد، گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این سری در ماه مارس عرضه خواهد شد. با این حال، این گمانه‌زنی‌ها مربوط به بازار چین هستند و ممکن است اواخر سال جاری وارد بازارهای بین المللی شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا