هاست پرسرعت
بازی

شخصیت‌های گرالت و DOOM Slayer به Chapter 4 بازی Fortnite اضافه می‌شوند

شخصیت‌های گرالت و DOOM Slayer به Chapter 4 بازی Fortnite اضافه می‌شوند

بر اساس اعلام رسمی اپیک گیمز (Epic Games)، شخصیت‌های DOOM Slayer و گرالت آو ریویا بخشی از بتل پس Chapter 4 از فصل اول بازی Fortnite خواهند بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، علاوه بر دو اسکین مذکور، اسکین‌های شخصیت‌های Selene، The Ageless و هالک نیز جزو محتوای جدید بازی Fortnite به شمار می‌روند. با پیشروی در بتل پس قادر به آزاد کردن اسکین شخصیت‌های The Ageless و DOOM Slayer خواهید بود و بازیکنان در اواخر این فصل می‌توانند اسکین شخصیت گرالت را آزاد کنند. شخصیت هالک نیز به‌زودی از طریق فروشگاه قابل‌ خرید خواهد بود.

در Chapter 4 از فصل 1 بازی Fortnite، مواردی مانند دوچرخه‌های خاکی، سلاح‌ها و توانایی جدیدی به نام Reality Augments برای بازیابی میزان سلامتی وجود دارند. بازیکنان به منظور خرید این بتل پس نیاز 750 V-Bucks هزینه دارند، اما اگر آن را تکمیل کنید 1500 V-Bucks به دست خواهید آورد.

تبلیغات

با عرضه‌ی Chapter 4 بازی Fortnite، این عنوان بتل رویال از موتور آنریل انجین 4 به آنریل 5 منتقل می‌شود. این بدان معناست که اکنون تعدادی از ویژگی‌های بصری سطح بالا از جمله ری تریسینگ و نورپردازی واقعی‌تر برای کنسول‌های نسل نهم و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

Chapter 4 بازی Fortnite هم‌اکنون در دسترس است. در پایان می‌توانید تریلر سینمایی این بازی را تماشا کنید.

دانلود 720
دانلود 1080
Absurd heroDaniyal BleszinskiInvisible bearded userDARKSIRENUNCLE ARTURKianEnzeCorvoGAMER 1995TemorScreaming DemonKieblackDeleted accountNathan DrakeJinxETERNAL_MAN (از بن بازگشته)Geraltهادی صفاییگیمر غمگینمیام رو خطتAMFisGONEmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا