هاست پرسرعت
بازی

راهنمای خرید و فروش بیت کوین در صرافی آنلاین ارز دیجیتال اکسکوینو

راهنمای خرید و فروش بیت کوین در صرافی آنلاین ارز دیجیتال اکسکوینو

با وجود اینکه ارزهای دیجیتال از دسته دارایی‌های غیر فیزیکی هستند قیمت این ارزها نیز مانند هر کالا یا پول دیگری بسته به میزان عرضه و تقاضا بالا و پایین می‌رود. به این ترتیب، با افزایش تقاضا برای یک ارز دیجیتال، قیمت آن افزایش پیدا کرده و به تبع آن نیز با کاهش تقاضا، از قیمت ارز دیجیتال کاسته می‌شود.

در این میان، بیت کوین اولین ارز دیجیتال جهان با بالاترین حجم معاملات در بازار به‌رغم نوسانات قیمتی بالایی که تجربه کرده همواره محبوبیت زیادی در بین معامله‌گران و فعالان این حوزه داشته و همین محبوبیت و سوددهی بالای بیت کوین باعث شده بسیاری از معامله‌گران به دنبال یادگیری روش‌های خرید و فروش بیت کوین و کسب سود از این راه باشند.

خرید و فروش بیت کوین

برای معامله و خرید بیت کوین و به طور کلی معامله ارزهای دیجیتال روش‌های متفاوتی وجود دارد که از متداول‌ترین آن‌ها به خرید و فروش بیت کوین از صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال می‌توان اشاره کرد.

برای این کار باید در ابتدا بعد از یافتن یک صرافی ارز دیجیتال معتبر اقدام به ثبت نام و تکمیل مراحل احراز هویت خود کنید.

وجود تحریم‌های بین‌المللی علیه کاربران ایرانی و مسدود شدن حساب‌های کاربری آن‌ها در صرافی های خارجی باعث شده تا صرافی‌های آنلاین ایرانی به بهترین و مطمئن‌ترین گزینه برای فعالیت و معامله سرمایه گذاران ایرانی تبدیل شود.

صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو به عنوان اولین شرکت دانش بنیان در حوزه خرید و فروش طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال کار خود را از سال ۱۳۹۶ و با مجوز از معاونت علمی فرهنگی ریاست جمهوری آغاز کرده است.

پلتفرم اکسکوینو با استفاده از دانش متخصصین داخلی، بستری امن و کارآمد را برای فعالیت و انجام مبادلات کاربران ایرانی فراهم کرده است.

همانطور که پیشتر اشاره کردیم برای شروع کار و خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال موردنظر، ابتدا باید وارد وب سایت اکسکوینو شوید و اقدام به ثبت نام و تکمیل مراحل احراز هویت خود کنید.

برای ثبت نام و خرید و فروش بیت کوین در صرافی آنلاین اکسکوینو بعد از ورود به وب سایت این صرافی به نشانی www.excoino.com وارد بخش ثبت نام شده و اطلاعات درخواستی در کادرهای مربوطه را وارد کنید.

خرید بیت کوین

در مرحله بعدی تیک مربوط به مطالعه قوانین سایت را فعال کنید و روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید. اگر شخصی از دوستان یا آشنایان شما صرافی اکسکوینو را به شما معرفی کرده است، می‌توانید در بخش مربوط به کد معرف کد این شخص را وارد کنید. توجه داشته باشید استفاده از این کد معرف هم برای شخصی که این کد را در اختیار شما گذاشته و هم برای شما شامل مزایا و امتیازاتی خواهد شد.

پس از تکمیل این مراحل و قبل از ورود به حساب کاربری، لازم است ایمیل ارسال شده از طرف اکسکوینو را تایید کنید.

بعد از تایید ایمیل، مجددا به سایت اکسکوینو بروید و روی گزینه ورود کلیک کنید. در بخش ورود می‌توانید با وارد کردن ایمیل یا نام کاربری که در هنگام ثبت نام برای خود انتخاب کردید و رمز عبور، وارد حساب کاربری خود شوید.

نحوه خرید و فروش بیت کوین در صرافی آنلاین اکسکوینو

صرافی آنلاین اکسکوینو علاوه بر برخورداری از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال محبوب بازار، امکانات و فیچرهای کاربردی و متنوعی را در اختیار افراد خود قرار داده است تا کاربران بتوانند در محیطی امن و راحت به خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال موردنظر خود بپردازند.

اگر شما هم علاقه‌مند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی اکسکوینو هستید در ادامه قصد داریم تا نحوه معامله در این صرافی را به شما آموزش دهیم.

صرافی آنلاین اکسکوینو

نحوه خرید بیت کوین در اکسکوینو

برای خرید بیت کوین در صرافی اکسکوینو، بعد از افتتاح حساب کاربری و تکمیل احراز هویت به روش زیر عمل کنید:

– به وب‌سایت اکسکوینو به نشانیwww.excoino.com  بروید و وارد حساب کاربری خود شوید

– برای خرید بیت کوین باید موجودی ریالی حساب خود را از طریق واریز آنلاین یا آفلاین افزایش دهید

– در مرحله بعد به یکی از سه روش زیر اقدام به خرید بیت کوین کنید:

۱- تبدیل: در این قسمت می توانید مقدار بیت کوین موردنظر خود را به صورت آنی و با قیمت لحظه ای و پیشنهادی اکسکوینو خریداری کنید

۲- سفارش‌گذاری: چنانچه می‌خواهید بیت کوین را با قیمت دلخواه خود خریداری کنید وارد بخش سفارش‌گذاری ۸ ساعته شوید و سفارش خود را برای مقدار بیت کوین موردنظرتان ثبت کنید. توجه داشته باشید اگر در این مدت زمان ۸ ساعته سفارش شما انجام نشود به طور خودکار متوقف شده و می‌بایست سفارش جدید خود را ثبت کنید.

۳- اکسکوینو مارکت: شما می‌توانید در پلتفرم معاملاتی اکسکوینو با نام اکسکوینومارکت میزان موردنظر ارزهای دیجیتال خود را از دیگر کیف پول‌های خارجی با کمترین کارمزد و از کیف پول اکسکوینو بدون کارمزد و در سریع‌ترین زمان منتقل کرده و با کاربران دیگر مبادله کنید.

نحوه فروش بیت کوین در اکسکوینو

برای فروش ارز دیجیتال بیت کوین نیز اگر از کاربران اکسکوینو نیستید بعد از تکمیل مراحل ثبت‌نام و احراز هویت می‌توانید به یکی از سه روش زیر عمل کنید:

۱- تبدیل: این بخش امکان فروش مقدار موردنظر از بیت کوین را به صورت مستقیم و با قیمت پیشنهادی اکسکوینو برای شما فراهم می‌کند.

۲- سفارش‌گذاری: در این بخش هم مانند زمان خرید، می‌توانید سفارش فروش مقدار بیت کوین موردنظر خود با قیمت دلخواه و در بازه زمانی ۸ ساعته ثبت کنید.

۳- اکسکوینو مارکت: شما می‌توانید مقدار موردنظر از دارایی بیت کوین خود که قصد فروش آن را دارید از کیف پول‌های دیگر خود با حداقل کارمزد یا از کیف پول اکسکوینو بدون کارمزد به پلتفرم اکسکوینومارکت منتقل کنید و آن را با قیمت دلخواه با کاربران دیگر مبادله کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و gsxr هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا