هاست پرسرعت
بازی

تریلری جدید از بازی Sonic Frontiers منتشر شد

تریلری جدید از بازی Sonic Frontiers منتشر شد

سگا (SEGA) تریلری جدید از بازی پلتفرمر جهان‌آزاد Sonic Frontiers منتشر کرده است که به نحوه‌ی پیش‌روی، مناطق مختلف، مبارازات و قابلیت‌های جدید بازی می‌پردازد.

با وجود آنکه درباره‌ی بازی Sonic Frontiers و کیفیت بازاریابی شرکت سگا برای آن نظراتی متفاوت و بعضاً منفی وجود دارد، نمایش‌های اخیر این عنوان پلتفرمر جهان‌آزاد خوب به نظر می‌رسیدند. اکنون، در جدیدترین تریلر منتشرشده که در ادامه قابل مشاهده است، این روند ادامه دارد.

دانلود 720
دانلود 1080

سگا در این تریلر به سراغ بحث‌برانگیزترین بخش‌های ساخته‌ی اخیر خود می‌رود، جزئیات بیش‌تری از دنیای بازی و مناطق مختلف آن به نمایش می‌گذارد و در عین حال، به مأموریت‌ها و فعالیت‌های فرعی و معماهایشان می‌پردازد. مراحل Cyberspace نیز در این ویدیو به نمایش درآمده‌اند. علاوه بر آن، به نحوه‌ی پیش‌روی در بازی هم پرداخته شده است که شامل درخت مهارت‌ها و ویژگی‌های قابل دستیابی می‌شود.

تبلیغات

همچنین، مبارزات و برخی از باس‌فایت‌های بازی قابل مشاهده هستند و قابلیت جدیدی به نام Cyloop معرفی می‌شود که با استفاده از آن هم می‌توانید رازهای محیط را کشف کنید و دشمنانتان را از پا در آورید.

بازی Sonic Frontiers در تاریخ 8 نوامبر (17 آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

KoldWarPashmak..darhalkhabexamplemeysambABDVDهمسایه ( فن بوی = پنچری )El Diabloامیر گیمرsamulStar FireAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا