هاست پرسرعت
خودرو

خودروهایی که کمترین میزان رضایت خریداران را داشته‌اند

خودروهایی که کمترین میزان رضایت خریداران را داشته‌اند

کانسومر ریپورتز با نظرسنجی از هزاران خریداران، رضایت‌بخش‌ترین و ناامیدکننده‌ترین خودروهای بازار را مشخص کرده است.

کانسومر ریپورتز سازمانی است که از خریداران محصولات مختلفی از تلفن همراه گرفته تا دستگاه بخور برای گیاهان آپارتمانی نظرسنجی می‌کند. دراین‌بین، خودروها یکی از جالب‌ترین موضوعات نظرسنجی‌های این سازمان هستند و مطالعهٔ اخیر آن در مورد خودروهایی بوده که کمترین میزان رضایت را داشته‌اند. این‌ها خودروهایی هستند که مالکین از خرید آن‌ها پشیمان هستند. کانسومر ریپورتز از هزاران نفر در این رابطه نظرسنجی کرده و از آن‌ها پرسیده است در خودروی خود که چند سال از آن استفاده کرده‌اند چه چیزهایی را دوست داشته یا نداشته‌اند.

خودروهایی که کمترین میزان رضایت خریداران را داشته‌اند

سپس از مالکین پرسیده شده که آیا همان خودرو را دوباره خواهند خرید یا نه. خودروهایی که در ادامه می‌بینید، مدل‌هایی هستند که کمترین احتمال خرید دوباره را داشته‌اند.

رتبه

خودرو

احتمال خرید دوباره

۱ فولکس‌واگن اطلس کراس اسپرت ۳۸ درصد
۲ مرسدس بنز GLB ۳۹ درصد
۳ اینفینیتی QX50 ۴۰ درصد
۴ مرسدس بنز GLA ۴۵ درصد
۵ جیپ کامپس ۴۶ درصد
۶ کیا سلتوس ۴۸ درصد
۷ فولکس‌واگن تائوس ۴۸ درصد
۸ نیسان کیکس ۴۹ درصد
۹ نیسان آلتیما ۵۱ درصد
۱۰ کیا فورته ۵۱ درصد

با توجه به این نظرسنجی، به نظر می‌رسد اکثر خریداران فولکس‌واگن اطلس کراس اسپرت از انتخاب خود پشیمان هستند. این ماشین هرچند ظاهر و قیمت مناسبی دارد اما از لحاظ هیجان رانندگی و کیفیت داخلی در پس رقبای خود قرار می‌گیرد. همچنین فراخوان‌های متعدد هم شرایط این کراس‌اوور آلمانی را بدتر کرده است. حتی مدل ۲۰۲۳ اطلس کراس اسپرت تاکنون چهار فراخوان داشته است. این فراخوان‌های آزاردهنده و قابلیت اطمینان پایین باعث شده کراس‌اوور میان سایز فولکس‌واگن کمترین رضایت خریداران را داشته باشد.

خودروهایی که کمترین میزان رضایت خریداران را داشته‌اند

در سوی دیگر این لیست، شورلت کوروت در بین رضایت‌بخش‌ترین خودروهای کانسومر ریپورتز مقام اول را کسب کرده و پورشه ۹۱۱، ریویان R1T، فورد ماوریک و هیوندای آیونیک ۵ نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند. با توجه به مهندسی فوق‌العاده و محبوبیت بالای ۹۱۱ که در طول سال‌ها اثبات شده و همین‌طور پرفورمنس دیوانه کنندهٔ شورلت کوروت C8، دیدن آن‌ها در صدر لیست خودروهای رضایت‌بخش تعجبی ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۵۸ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا