هاست پرسرعت
بازی

تریلر هنگام عرضه بازی Hogwarts Legacy منتشر شد

تریلر هنگام عرضه بازی Hogwarts Legacy منتشر شد

شرکت WB Games و استودیوی آوالانچ سافتور (Avalanche Software) در فاصله 9 روز تا انتشار عنوان مورد انتظار Hogwarts Legacy، تریلر هنگام عرضه این بازی را به اشتراک گذاشتند.

تبلیغات

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ 21 بهمن 1401 (10 فوریه 2023) در دسترس دارندگان پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. این در حالی است که نسخه‌‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این عنوان در تاریخ 4 آوریل 2023 (15 فروردین 1402) و همچنین نسخه‌ی نینتندو سوییچ نیز در 25 جولای 2023 (3 مرداد 1402) منتشر خواهند شد.

طبق اعلام سازندگان، افرادی که نسخه دیلاکس (Deluxe) بازی Hogwarts Legacy را خریداری کرده‌اند، قادر خواهند بود سه روز زودتر از تاریخ انتشار رسمی عنوان مذکور یعنی در 7 فوریه به تجربه آن بپردازند.

Hogwarts Legacy یک اثر اکشن نقش‌آفرینی جهان باز است که بازیکنان را به مکان‌های جدید و آشنا می‌برد. بازیکنان در یک دنیای نانوشته زندگی و سفری خطرناک را برای کشف حقیقتی پنهان از دنیای جادوگران آغاز می‌کنند. داستان این بازی در دهه 1800 میلادی جریان دارد و بازیکنان در نقش یک دانش آموز سال پنجم در مدرسه هاگوارتز قرار می‌گیرند که از توانایی نادری برای استفاده از جادوی باستانی برخوردار است.

بر اساس گزارش‌های اخیر، ظاهراً نقدهای Hogwarts Legacy چهار روز زودتر از تاریخ عرضه بازی، یعنی در تاریخ 17 بهمن (6 فوریه) منتشر خواهند شد.

در پایان می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Hogwarts Legacy را تماشا کنید.

دانلود 720
دانلود 1080
HunTeR007IrNOda nobunagaABDVDJavadfarshadxهادی صفاییReversepointVENOM (فوق حرفه ای)meysambSoulموز سخنگوAnubysPlay the bestPouyamehdi_cd2006ninguémPorfosor🇮🇷Visible bearded man[ZO£RO|TLOTF🤘Mohsenj74

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا