هاست پرسرعت
بازی

تاریخ عرضه و محتویات بتای خصوصی Mortal Kombat 1 اعلام شد

تاریخ عرضه و محتویات بتای خصوصی Mortal Kombat 1 اعلام شد

بتای خصوصی بازی Mortal Kombat 1، در پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S برای هر کسی که بازی را پیش‌خرید کرده باشد در دسترس خواهد بود.

تبلیغات

Mortal Kombat 1 حالا کمتر از دو ماه تا عرضه فاصله دارد و این یعنی طرفداران فرانچایز می‌توانند ببینند که بازی قرار است با دنیای بازسازی شده و مکانیک‌های جدید گیم‌پلی، مانند مبارزان کامئو چه کند.

با این حال، پیش از آن هم این شانس را خواهید داشت تا با یک بتای خصوصی که تاریخ انتشار آن مشخص شده، طعم شیرین‌تری از این اثر مبارزه‌ای را بچشید.

استودیوی ندررلم (NetherRealm) تایید کرده که بتای خصوصی Mortal Kombat 1 از ۱۸ تا ۲۱ آگوست (۲۷ الی ۳۰ مرداد) پخش خواهد شد. بتا برای هر کسی که این بازی را پیش‌سفارش کند روی پلی استیشن ۵ و ایکس‌ باکس سری X/S (با عرض پوزش از بازیکنان PC و نینتندو سوییچ) در دسترس خواهد بود.

در مورد چیزهایی که در این بتا گنجانده شده، می‌توانید انتظار شش مبارز اصلی – لیو کانگ (Liu Kang)، ساب-زیرو (Sub-Zero)، کنشی (Kenshi)، کیتانا (Kitana)، جانی کیج (Johnny Cage) و لی می (Li Mei) را داشته باشید. همچنین چهار مبارز کامئو نیز شامل کانو (Kano)، سونیا (Sonya)، جکس (Jax) و فراست (Frost) در این بتا حضور خواهند داشت.

در پایان، دو استیج هم برای این نسخه تایید شده است: چایخانه (The Teahouse) و عمارت جانی کیج (Johnny Cage’s Mansion)


بازی Mortal Kombat 1 قرار است در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای PS5، Xbox Series X/S، Nintendo Switch و PC عرضه شود.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

تبلیغات
mrمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Love Gameمحمدامین حیدریHaj_HosseinmeysambKianEnzeVisible gamer mansnowgirlStanley KubrickEzio (Spider-Man Edition)AMIN12Legend Killer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا