هاست پرسرعت
بازی

نمایش سبک آینده‌نگرانه رترو در تریلر جدید از بازی The Invincible

نمایش سبک آینده‌نگرانه رترو در تریلر جدید از بازی The Invincible

با اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه بازی اکشن علمی تخیلی The Invincible در دسترس نیست، اما حالا استودیو Starward Industries تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که خطرات سیاره‌ی Regis III برای کاوش‌گرها را نشان می‌دهد.

در این بازی بازیکنان کنترل یک دانشمند فضانورد با نام Yasna را در اختیار دارند که در قالب یک مأموریت نجات، باید دوستان گم‌شده‌ی خود را در سیاره ناشناس Regis III پیدا کند. برای هواداران آثار علمی‌تخیلی کلاسیک، طراحی‌های هنری بازی که به‌نوعی از سبک آینده‌نگرانه‌ی رترو (Retro-Futuristic) الهام گرفته، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این بازی است. در ماه‌های اخیر، هواداران زیادی در انتظار انتشار جزئیات بیشتر از این بازی بوده‌اند.

طبق اطلاعات منتشرشده قبلی توسط سازندگان بازی، می‌دانیم که این بازی اقتباس آزادی از رمانی لهستانی با همین نام است که توسط استانیسلاو لم، نویسنده مشهور این سبک نوشته شد. شما می‌توانید تریلر داستانی جدید بازی را که با عنوان not Everything Everywhere Is For Us منتشر شده است، در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی فضایی The Invincible در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. این بازی همزمان روی سه فروشگاه استیم، اپیک گیمز استور و GOG قرار خواهد گرفت.

توسعه‌دهندگان اثر همچنین به‌تازگی تایید کرده‌اند که دموی قابل بازی جدیدی از این بازی در رویداد «کنفرانس بازی‌سازها» که از یک ماه دیگر آغاز می‌شود، برای تجربه‌ی گیم‌پلی به‌صورت غیرعمومی در دسترس خبرنگارها و توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران gsxr در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا