هاست پرسرعت
بازی

گزارش: پیش خریدهای STALKER 2 در حال لغو شدن هستند؛ تاخیر دوباره در انتشار

گزارش: پیش خریدهای STALKER 2 در حال لغو شدن هستند؛ تاخیر دوباره در انتشار

طبق گزارش اخیر، به نظر می‌رسد بازی مورد انتظار STALKER 2: Heart of Chernobyl بار دیگر با تاخیر مواجه شده و پیش‌خریدهای این عنوان در حال کنسل شدن هستند.

ظاهراً تاخیر جدید بازی STALKER 2: Heart of Chernobyl از طریق پیامی به افرادی که این اثر را در کشور لهستان پیش‌خرید کرده‌اند، ارسال شده است. در این پیام اشاره شده است که انتشار بازی به تاریخی نامعلوم موکول شده و افراد در حال ریفاند کردن پیش‌خریدهای خود هستند.

استودیوی جی‌اس‌سی گیم ورلد (GSC Game World) هنوز علت تاخیر دوباره در انتشار بازی STALKER 2 را اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد این تاخیر به مشکلات ایجاد شده در این استودیو به دلیل جنگ میان اوکراین و روسیه ارتباط دارد.

تبلیغات

چندی پیش اعلام شد که انتشار بازی STALKER 2: Heart of Chernobyl تا سال 2023 به تعویق افتاده است و در عین حال، توسعه‌ی آن به روند عادی خود بازگشته است. همچنین در اوایل سال جاری میلادی تایید شد که برخی از اعضای تیم GSC Game World به منظور ادامه‌ی کار روی روند ساخت بازی به کشور جمهوری چک نقل مکان کرده‌اند.

بازی STALKER 2: Heart of Chernobyl برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است. برخی از منابع ادعا کرده‌اند که این بازی به مدت سه ماه در انحصار ایکس باکس خواهد بود.

hamedvnTlou part 2 game of the centuryJin sakaiLonesome guymeysambChris redfieldMehran.Ba(Squatlatex(Old man editionmahdi12345Porfosorعلیامیرsamulچپ دستEllie TerminatorMr.BadGuyAminPSshadowامیر حسینPouya

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا