هاست پرسرعت
بازی

مهم ترین بازی های اردیبهشت ۱۴۰۲ که نباید از دست بدهید

مهم ترین بازی های اردیبهشت ۱۴۰۲ که نباید از دست بدهید

در دومین فصل از بهار ۱۴۰۲، بازی‌های مهم و بزرگ مختلفی راهی بازار خواهند شد و در کل، شاهد ماه جذابی هستیم. تقریبا برای هر سلیقه‌ای رو روی هر پلتفرمی این ماه آثار ارزشمند و مورد‌انتظاری داریم. پس لطفا ابتدا ویدیو زیر را تماشا کنید که در آن از بازی‌های اردیبهشت صحبت کرده‌ایم تا بعد هم کمی بیش‌تر در مورد آن‌ها توضیح بدهیم:

برای حمایت از gsxr لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

شخصیت بازی Dead Island 2 نشسته در استخر

بازی Dead Island 2

  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس | ایکس
  • تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت

در اولین روز از اردیبهشت، بازی Dead Island 2 منتشر شد یا بهتر است بگوییم بالاخره منتشر شد! بدون شک این بازی جزو آثاری قرار می‌گیرد که عجیب‌ترین پروسه ساخت را داشته‌اند و با اینکه زمزمه‌های ساخت آن از سال ۲۰۱۲ آغاز شد، ولی تا به امروز سه استودیو مختلف روی Dead Island 2 کار کرده‌اند و تاریخ انتشار اولیه آن هم تغییر داشته است. با این حال خبر خوب اینکه نمره‌های بازی، خبر از تجربه خوبی می‌دهند و مثل اینکه دوباره با یک تجربه زامبی‌کشی مفرح طرف هستیم. Dead Island 2 بازیکنان را به منطقه کالیفرنیا می‌برد که به دلیل خیزش زامبی‌ها کاملا قرنطینه شده است و بازیکنان می‌توانند با انتخاب از بین شخصیت‌های مختلف بازی، در آن مشغول ماجراجویی شوند. امکان ارتقا سلاح‌ها با قابلیت‌های مختلف که از ویژگی‌های جالب نسخه اول بود در این نسخه هم در دسترس است و اگر طرفدار Dead Island بودید، به احتمال زیاد نسخه جدید آن هم شما را راضی خواهد کرد. 

تصویر کال شخصیت اصلی بازی Star Wars Jedi: Survivor در سیاره Koboh

بازی Star Wars Jedi: Survivor

  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس | ایکس
  • تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت

دومین بازی مهم ماه چیزی نیست جز Star Wars Jedi: Survivor که هشتم اردیبهشت از راه می‌رسد. استودیو ریسپاون در نسخه قبلی این بازی آنقدر عملکرد خوبی داشت که برای تجربه دنباله بازی حسابی هیجان‌زده باشیم و نمایش‌های Star Wars Jedi: Survivor هم این هیجان را بیش‌تر کرده‌اند. سیستم مبارزات بازی که از قضا جزو ویژگی‌های مثبت نسخه قبلی هم بود، در این نسخه بهتر و پرجزییات‌تر هم شده است و در همین راستا شاهد جهانی پویاتر و غنی‌تر هم خواهیم بود. بازی، یک تجربه نسل نهمی است و به همین دلیل گرافیک چشم‌نواز آن در نمایش‌ها به‌چشم می‌آید و در کل انتظار می‌رود که شاهد اثری موفق و خوش‌ساخت باشیم که چه طرفدار استار وارز باشید و چه خیر، می‌تواند گزینه ارزشمندی برای تجربه باشد. 

کاراکترهای بازی Redfall در خیابان

بازی Redfall

  • پلتفرم: کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس | ایکس
  • تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت

۱۲ اردیبهشت، نوبت به استودیو آرکین و بازی Redfall می‌رسد. بازی برای کامپیوتر و کنسول‌های ایکس باکس منتشر می‌شود و بازیکنان را قرار است به جزیره‌ای به نام ردفال ببرد. در پی آزمایشی که نتیجه چندان مساعدی هم نداشته است، این جزیره تحت سلطه خون‌آشام‌ها است و بازیکنان باید با انتخاب از بین شخصیت‌هایی که هرکدام قابلیت‌های خاص خود را دارند، به نبرد با این موجودات و البته دشمنان انسانی بروند. Redfall هم به‌شکل تک‌نفره و هم در حالت Co-Op قابل‌بازی است و از روز عرضه روی گیم‌پس هم در دسترس قرار دارد و می‌توان بدون پرداخت هزینه اضافی، آن را بازی کرد. 

محیط بازی Hogwarts Legacy

نسخه نسل هشتمی بازی Hogwarts Legacy

  • پلتفرم: ایکس باکس وان و پلی استیشن 4
  • تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت

پس از تاخیری تقریبا یک ماهه، بازی Hogwarts Legacy قرار است ۱۵ اردیبهشت برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار بگیرد. ساخته استودیو آوالانچ سافت‌ور بدون شک یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ تا به امروز بوده است و دقیقا همان چیزی است که طرفداران مجموعه هری پاتر، مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند. در این بازی می‌توانید شخصیت دلخواه خودتان را بسازید و وارد مدرسه هاگوارتز شوید. داستان بازی سال‌ها قبل‌تر از وقایع هری پاتر در جریان است و علاوه بر هاگوارتز، بازیکنان می‌توانند به مناطقی چون جنگل ممنوعه و دهکده هاگزمید هم سر بکشند. انتشار بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی فرصت خوبی است تا افراد بیش‌تری از این بازی لذت ببرند. 

قهرمان‌های بازی Darkest Dungeon 2

بازی Darkest Dungeon II

  • پلتفرم: کامپیوتر
  • تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت

بازی Darkest Dungeon II از اواخر سال ۲۰۲۱ در قالب نسخه ایرلی اکسس منتشر شد و حال ۱۸ اردیبهشت شاهد نسخه نهایی این بازی برای کامپیوتر خواهیم بود. نسخه اول Darkest Dungeon یک تجربه مستقل شدیدا ارزشمند بود و نسخه دوم هم در جریان حالت ایرلی اکسس، نشان داده که می‌تواند موفقیت این بازی را به سطحی بالاتر هم ببرد. بازی، تجربه‌ای نقش آفرینی با المان‌های روگ‌لایک است و در جهانی تاریک و بی‌رحم جریان دارد. چه اتفاق‌های غیرمنتظره داستانی و چه مبارزه‌های نوبتی بازی حسابی درگیر‌کننده هستند؛ پس Darkest Dungeon II را از دست ندهید که می‌تواند جزو بهترین آثار مستقل سال باشد. 

لینک در بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

  • پلتفرم: نینتندو سوییچ
  • تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت

۲۲ اردیبهشت، یک بازی بسیار مهم و بزرگ دیگر داریم که چیزی نیست جز The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. نسخه قبلی این بازی نه فقط یکی از بهترین انحصاری‌های سوییچ تا به امروز که یک تجربه جهان‌باز واقعا درجه‌یک به‌طور کلی بود و حالا نسخه جدید، سعی دارد تا از هر نظر این بازی را بهتر و کامل‌تر کند. نمایش‌های بازی تا به امروز خبر از داستانی با فضایی تاریک‌تر می‌دهند و مکانیک‌های جالبی مثل امکان ساخت سلاح‌های جالبی با ترکیب اشیا مختلف هم نمایش داده شده‌اند. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom همچنین از آن دست آثاری خواهد بود که می‌توان برای مدتی طولانی از آن لذت برد و شاید حتی بتوان برای سه ماه تابستان هم روی آن حساب کرد. به هر حال انتظار می‌رود نینتندو یک بار دیگر اثری بی‌نقص را تقدیم طرفداران زلدا کند و باید دید این اتفاق در عمل هم رخ خواهد داد یا خیر. 

تصاویر لو رفته از بازی Lego 2K Drive

بازی Lego 2K Drive

  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس | ایکس، نینتندو سوییچ
  • تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت

استودیو ویژوال کانسپتس را با مجموعه NBA 2K می‌شناسیم و حال قرار است ۲۹ اردیبهشت، بازی جدید آن‌ها این بار در سبک ریسینگ و با نام Lego 2K Drive روانه بازار شود. بازی همانطور که از اسم آن هم مشخص است، حال و هوایی لِگویی دارد و در کنار ماشین‌هایی که از قبل ساخته شده‌اند، بازیکنان می‌توانند با هزار قطعه لگو ماشین دلخواه خودشان را هم بسازند و پس از آن در جهانی بزرگ، مشغول رانندگی و مسابقه دادن شوند. نمایش‌های بازی تا به امروز نوید تجربه مفرحی را می‌دهند و خبر خوب اینکه بازی از حالت چندنفره آفلاین به شکل تقسیم صفحه (Split Screen) و چندنفره آنلاین هم پشتیبانی می‌کند. Lego 2K Drive می‌تواند تجربه ریسینگ متفاوت و جالبی باشد و بد نیست گوشه‌چشمی به آن هم در ماه شلوغ اردیبهشت داشته باشیم. 

در پایان لطفا شما هم بگویید که بیش‌تر از همه، منتظر کدام بازی این ماه هستید؟


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا