هاست پرسرعت
بازی

مقایسه The Crew Motorfest روی PS5 ،Xbox Series و PC؛ کدام پلتفرم بهتر است؟

مقایسه The Crew Motorfest روی PS5 ،Xbox Series و PC؛ کدام پلتفرم بهتر است؟

The Crew Motorfest هم‌اکنون برای PS5 ،Xbox Series X|S و PC در دسترس است و اگر نمی‌دانید کدام نسخه را انتخاب کنید، ادامۀ این مطلب را بخوانید.

تبلیغات

این بازی دارای ۲ حالت گرافیکی در Xbox Series X و PS5 است: «Quality و Performance». در حالت Quality رزولوشن اصلی ۲۱۶۰p ذکر شده و سایه‌ها، پوشش گیاهی، دورنمای تصاویر، بازتاب‌ها و دیگر تنظیمات گرافیکی با کیفیت بالایی نمایش داده می‌شوند. از طرف دیگر حالت Performance را داریم که وضوح را به ۱۴۴۰p پویا کاهش می‌دهد. هر دو کنسول Xbox Series X|S در حالت Quality مشکلاتی دارند که در PS5 دیده نمی‌شود.

Xbox Series S تنها دارای یک حالت است که وضوح ۱۴۴۰p را ارائه می‌دهد. تنظیمات گرافیکی آن نیز ترکیبی از حالت‌های Quality و Performance موجود در PS5 و Xbox Series X به شمار می‌رود. از طرفی، مود Ultra Quality را در نسخه PC بازی The Crew Motorfest داریم که تقریباً با تنظیمات حالت Quality در PS5 و Xbox Series X برابری می‌کند.

از نظر عملکرد، هر دو نسخه PS5 و Xbox Series X نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را در حالت Quality و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در حالت Performance هدف قرار می‌دهند. در مود Performance، کنسول Xbox Series X در مقایسه با PS5 افت فریم کمتری را نشان می‌دهد. نسخه Xbox Series S در تنها حالت موجود خود نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار می‌دهد. در همین حال، نسخه رایانه‌های شخصی روی ۶۰ فریم بر ثانیه محدود شده و بنابراین نمی‌توان نرخ فریم بالاتری را هدف قرار داد.

در مجموع، نسخه PC با سخت‌افزار توانمند بهترین تجربۀ ممکن را ارائه می‌دهد و پس از آن، Xbox Series X در حالت Performance قرار می‌گیرد. با این حال محدودیت نرخ ۶۰ FPS بر روی PC کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: TwistedVoxel

Tahaicدکتره gsxrDARKSIRENشایانHELLO.BROTHERMahanJoel Morganmeysamb3doBehzaadPorfosorSquat-latexQuite Coyoteجسی پینکمنهادی صفائیleon S kennedySpider-Man

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا