هاست پرسرعت
بازی

از مدل جدید یخچال کوچک ایکس باکس رونمایی شد

از مدل جدید یخچال کوچک ایکس باکس رونمایی شد

معاون بخش بازاریابی بازی‌های ایکس باکس امروز از دومین مدل این یخچال کوچک رونمایی کرد که از مدل قبلی کوچک‌تر است و قیمت کم‌تری دارد.

آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg) در صفحه‌ی رسمی توییتر خود اعلام نمود که این یخچال Mini-Me Xbox Series X Mini Fridge نام دارد و 8 قوطی را درون خود جا می‌دهد. این مدل همچنین از ابعاد کوچک‌تری برخوردار است، صدای کم‌تری تولید می‌کند و 79 دلار قیمت دارد.

متن این توییت به شرح زیر است:

تبلیغات

یخچال Mini-Me Xbox Series X Mini Fridge هم‌اکنون عرضه شده است. افراد زیادی درخواست کرده بودند که مدلی کوچک‌تر از این محصول را با قیمتی پایین‌تر تولید کنیم. این مدل 8 جایگاه برای قرار دادن قوطی دارد و با قیمت 79 دلار از فروشگاه والمارت (Walmart) قابل خریداری است. این محصول به زودی در بازار جهانی هم عرضه می‌شود.

آرون گرینبرگ

شایان ذکر است که نسخه‌ی ابتدایی این یخچال نیز همچنان تولید می‌شود. یک سال از عرضه‌ی این محصول می‌گذرد و آنطور که به نظر می‌رسد، مایکروسافت (Microsoft) سود زیادی از فروش آن برده است.

DARKSIRENarmanGidoraKurosPashmak..darhalkhabRaminRezaArthurگیمری عادی77MishsM.Khدروازه بان جهنم🌚🗿🤝متینRebel2292Z2656Mr.BadGuyCapitanDr.PyroMHNmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا