هاست پرسرعت
خودرو

کیت افزایش ارتفاع جیپ برای رانگلر و گلادیاتور

کیت افزایش ارتفاع جیپ برای رانگلر و گلادیاتور

شرکت قطعات پرفورمنس جیپ JPP اعلام کرد کیت جدید افزایش ارتفاع ۲ اینچی (۵ سانتی‌متر) خود را برای خودروهای رانگلر و گلادیاتور عرضه می‌کند.

این کیت علاوه بر ارائه فنرهای جدید و شوک‌های بیلشتین شامل بازوهای کنترل جلوی جدید، اتصالات پایدارکننده جلو و عقب متفاوت و تمامی قطعات لازم برای نصب این کیت است. حتی جعبه چوبی مخصوص قطعات پرفورمنس جیپ نیز همراه کیت یاد شده خواهد بود. جیم موریسیون رئیس برند جیپ در آمریکای شمالی می‌گوید:

ما بی‌صبرانه منتظر جامعه آفرود جیپ هستیم تا کیت قطعات جدید ما را که شامل شوک‌های بیلشتین است روی رانگلر و گلادیاتور تجربه کنند. برای افرادی که خواهان عبور از سخت‌ترین مسیرها هستند هیچ‌چیزی شبیه توانایی‌های خارج از جاده جیپ نخواهد بود.

به دلیل اینکه فنرها و دامپرهای جدید یاد شده نیازمند هماهنگی با وزن خودرو هستند بنابراین باید تنظیمات ویژه‌ای جهت نصب آن‌ها صورت پذیرد و هر فردی نیز نمی‌تواند این کار را انجام دهد. برای هر پیشرانه‌ای که جیپ روی رانگلر و گلادیاتور نصب کرده شماره قطعه خاصی وجود دارد و این کیت روی تمامی مدل‌های رانگلر و گلادیاتور قابل‌نصب است. قیمت بسته جدید جیپ ۲۰۹۶ دلار است و می‌توان آن را از طریق نمایندگی‌های موپار یا فروشگاه آنلاین خود خودروساز خریداری کرد. با وجود این کیت مالکان شاسی بلند و وانت پیکاپ توانای جیپ می‌توانند تابستان هیجان‌انگیزتری را تجربه کنند!

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۸ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا