هاست پرسرعت
بازی

اطلاعاتی از نسخه Vault بازی CoD: Modern Warfare 3 لو رفت

اطلاعاتی از نسخه Vault بازی CoD: Modern Warfare 3 لو رفت

به تازگی، اطلاعات قابل توجهی از نسخه Vault بازی مورد انتظار Call of Duty: Modern Warfare 3 به بیرون درز پیدا کرده است. با ما همراه باشید.

تبلیغات

به نظر می‌رسد اطلاعات رسمی دریافت شده از اکتیویژن (Activision) کافی نبوده و همچنان شاهد افشای اطلاعات بیشتری در مورد Call of Duty: Modern Warfare 3 هستیم. HeyImAlaix در توییتر تصاویری در رابطه با آنچه که بازیکنان می‌توانند از نسخه Vault بازی انتظار داشته باشند به اشتراک گذاشته و به نظر می‌رسد که این تصاویر کاملاً واقعی هستند.

نسخه Vault شامل بسته‌ی اپراتور Nemesis با چهار اسکین اپراتور برای Captain Price ،Ghost ،Makarov و Warden می‌شود. شما همچنین دو اسلحه‌ی مخصوص، بتل پس فصل ۱ (موسوم به BlackCell)، ۱۱۰۰ کال آف دیوتی پوینت و … دریافت خواهید کرد.

دسترسی زودهنگام به نسخه بتای عمومی و همچنین دسترسی زودهنگام یک هفته‌ای به کمپین بازی نیز فراهم شده است.

در نهایت، پک اپراتور Soap نیز وجود دارد که بلافاصله پس از خرید در Modern Warfare 2 و Warzone قابل استفاده است و به Modern Warfare 3 نیز منتقل می‌شود. این بازی در تاریخ دهم نوامبر (۱۹ آبان) عرضه خواهد شد و رونمایی رسمی از آن برای امروز و رأس ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران تعیین شده است. در این میان برای دریافت جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

تبلیغات
DARKSIRENEzio (در کف Spider-Man: Across the Spider-Verse)meysambLove GameKratosKianEnzelul-book

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا