هاست پرسرعت
بازی

انتشار اطلاعاتی جدید از ریبوت فیلم The Crow

انتشار اطلاعاتی جدید از ریبوت فیلم The Crow

ریبوت فیلم جنجالی و پر سو و صدای The Crow که برای اکران در سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است، اطلاعات جدیدی را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است.

تبلیغات

ریبوت فیلم The Crow یکی از مسائلی است که سینماگران سال‌ها برای به وقوع پیوستن آن صبر کرده و حال بالاخره وضعیت آن بروزرسانی شده است. اثری ابرقهرمانی با المان‌های گوتیک که نخستین‌بار در سال ۱۹۹۴ به کارگردانی الکس پرویاس به نمایش در آمد و براندون لی فقید را در قامت مردی قرار داد که از مرگ بازگشته تا از عاملین مرگ خود انتقامی خونین بگیرد.

حال مشخص شده که ریبوت آن با هنرنمایی بیل اسکارسگارد که توسط کمپانی لاینزگیت ساخته خواهد شد، برای اکران در سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه ریزی شده و خواننده و ترانه‌سرای مشهور بریتانیایی یعنی اف‌کی‌ای توئیگز نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. قراردادی که کمپانی لاینزگیت را موظف به ساخت و اکران این پروژه می‌کند، در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو امسال رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته و این کمپانی باید تا سال ۲۰۲۴ ریبوت The Crow را در سالن‌های سینما به نمایش دربیاورد.

تهیه‌کنندگان این فرنچایز نسبت به احیای آن ابراز خوشحالی کرده و اعلام نموده‌ند که:

پروژه اصلی، یادگاری فراموش نشدنی برای ما بود و حال خوشحالیم که به میراث آن احترام گذاشته و ریبوت The Crow را با حال و هوایی مدرن به ارمغان می‌آوریم. بی‌صبرانه منتظر هستیم تا چشم‌اندازمان نسبت به این ریبوت را در آینده با شما به اشتراک بگذاریم.

فیلم The Crow سال ۱۹۹۴ یک تراژدی به تمام معنا بود که مرگ براندون لی را در طی پروسه تولید به همراه داشت. امید می‌رود که بیل اسکارسگارد دوست داشتنی بتواند در جریان ساخت ریبوت این عنوان ابرقهرمانی جان سالم به در ببرد.

منبع: مووی‌وب

Parsaskull dark zoroCatalystRichmanmeysambDARKSIRENStiCheSxoyap

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا