هاست پرسرعت
بازی

نزدیک شدن کارگردان سری .Smash Bros به بازنشستگی کامل

نزدیک شدن کارگردان سری .Smash Bros به بازنشستگی کامل

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، ماساهیرو ساکورای، کارگردان سری .Smash Bros در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد نیمه بازنشسته شده است. ساکورای این خبر را در یک مصاحبه که به زبان ژاپنی انجام شده، اعلام کرده است. مترجم صحبت‌های ساکورای را اینگونه خلاصه می‌کند: «ساکورای تأیید می‌کند که نیمه بازنشسته است. او ۵۲ سال سن دارد. هنگامی که سری .Smash Bros را برای کنسول‌های 3DS ،Wii U و Ultimate منتشر کرد، ۹ سال را در توسعه فعال گذراند. ساکورای احساس کرد که اگر به طور مداوم و تمام وقت به ساخت بازی‌ها مشغول باشد، بدون اینکه متوجه شود زندگی‌اش به پایان خواهد رسید».

ساکورای در ادامه مصاحبه اعلام کرد از نظر سلامتی به‌خوبی کار می‌کند و در حال حاضر در آخر هفته‌ها مشغول استراحت است. علاوه بر این، ساکورای یک کانال اختصاصی یوتیوب را راه‌اندازی کرده و در آن نکاتی پیرامون طراحی بازی‌های ویدئویی را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد. این طراح بازی قبلا در یکی از آخرین مقاله‌های خود در فامیتسو اعلام کرده بود که به بازنشستگی نزدیک شده است. ساکورای در این مقاله اظهار داشت که پس از تکمیل شخصیت الحاقی نهایی بازی Super Smash Bros. Ultimate، برنامه‌های زندگی خود را پس از دوران ساخت بازی در نظر خواهد گرفت و ایده‌ی بازنشستگی زودهنگام می‌تواند برای او جذاب باشد.

ماساهیرو ساکورای کارگردان سری .Smash Bros

(ماساهیرو ساکورای کارگردان سری .Smash Bros)

در ترجمه‌ی مقاله‌ی منتشر شده‌ی ساکورای در فامیتسو آمده است: «ساکورای اعتقاد دارد جواب سوال در مورد اینکه تا چه زمانی می‌تواند ادامه دهد، مشخص است. در حالی که او مسن‌تر می‌شود، مدت زمانی که بازی‌سازان نسل جدید می‌توانند کار کنند، نسبتا طولانی شده است. او در ادامه اشاره کرد که بازی‌سازان کنونی چقدر جوان هستند و بسیار در زمینه‌ی سرگرمی استعداد دارند». 

آخرین شخصیت الحاقی بازی Super Smash Bros. Ultimate که در ماه نوامبر گذشته اضافه شد، Sora از سری Kingdom Hearts بود. عرضه‌ی این شخصیت، پایانی بر سه سال پشتیبانی مداوم سازندگان از این بازی مبارزه‌ای با اضافه شدن ۱۱ مبارز جدید بود. در آن زمان، کارگردان بازی اعلام کرد که به فکر توسعه‌ی نسخه‌های بعدی سری .Smash Bros نیست. ساکورای در این باره نوشت: «من باید این را در نظر بگیرم که آیا لازم است یک بازی دیگر را با وجود خطر ناامید کردن طرفداران منتشر کنیم؟».

با این حال ساکورای در یک مصاحبه اعلام کرد که باور ندارد سری .Smash Bros بتواند بدون مشارکت او ادامه پیدا کند. او در این باره گفت: «من هیچ راهی برای توسعه‌ی .Smash Bros بدون مشارکت خودم نمی‌بینم. صادقانه بگویم، می‌خواهم آن را به شخص دیگری بسپارم و در واقع آن را امتحان کرده‌ام، اما نتیجه نداده است. اگر قرار باشد این سری را ادامه دهیم، من و نینتندو باید در مورد چگونگی موفقیت آن بحث و بررسی کنیم».

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا