هاست پرسرعت
تکنولوژی

آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس bingx

آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس bingx

احراز هویت در صرافی بینگ ایکس bingx، می‌تواند امنیت حساب کاربری را بیش از پیش تامین کند. با اینکه این صرافی از لایه‌های امنیتی بسیار فوق العاده‌ای برخوردار است و تا به امروز هیچ موردی دال بر کلاهبرداری، نفوذ به حساب و هک گزارش نشده است، اما باز هم این صرافی برای تامین هرچه بیشتر امنیت حساب و سرمایه کاربران خود، احراز هویت را در پلتفرم خود قرار داده است. تنها تفاوت این احراز هویت با سایر پلتفرم‌ها در اجباری نبودن آن می‌باشد.

ما قصد داریم تا احراز هویت در صرافی بینگ ایکس bingx را از زوایای مختلف بررسی کنیم. نکات مهمی باید در هنگام احراز هویت در این صرافی مد نظر قرار بگیرد که هر کدام در جای خود بسیار با اهمیت است.

بر همین اساس چند پرسش مهم و کلیدی در این زمینه مطرح کرده‌ایم که پاسخ هر کدام را با مطالعه این مقاله بدست خواهید آورد.

1. احراز هویت kyc در صرافی بینگ ایکس چیست و چه اهمیتی دارد؟

2. چه نکاتی در هنگام احراز هویت در صرافی بینگ ایکس باید مد نظر قرار بگیرد؟

3. کدام یک از روش‌های احراز هویت در صرافی بینگ ایکس بهتر است؟

4. بهتر است احراز هویت در بینگ ایکس انجام شود یا خیر؟

اهمیت احراز هویت در صرافی بینگ ایکس bingx برای کاربران

احراز هویت برای شناسایی شما به عنوان کاربر اصل حساب کاربری مربوط به خود شماست. معمولا تلفن همراه، ایمیل و جیمیل و راه‌های ارتباطی بدین شکل، همیشه باید در دسترس خود شخص باشد. تمامی صرافی‌ها فرض را بر این می‌گذارند که آن طرف خط تلفن یا ایمیلی که به آنها اعلام می‌کنید، فقط خودتان هستید. به همین منظور زمانی که احراز هویت می‌کنید، شواهد و مدارک دال بر این موضوع است که شما خودتان در حال استفاده از پلتفرم هستید. در نتیجه اعتبار حساب شما بالاتر رفته و احتمال سو استفاده از آن به شدت پایین خواهد آمد.

بسیاری از صرافی‌های خارجی در هنگام ثبت نام از کاربران خود می‌خواهند تا مراحل احراز هویت را قدم به قدم انجام دهند. در واقع پیش از انجام احراز هویت اصلا اجازه واریز و برداشت به تریدرها نمی‌دهند. اما برخی مانند بینگ ایکس برای این کار، محدودیتی قائل نشده و به محض ثبت نام، می‌توان در آنها شروع به فعالیت کرد. البته این واریز و برداشت‌های بدون احراز هویت، میزان مشخصی دارد. مبلغی که می‌توان در صرافی واریز یا برداشت کرد، 50 هزار در 24 ساعت است.

این میزان واریز و برداشت برای کاربرانی که ساکن کشورهای اروپایی، آمریکایی و برخی از کشورهای آسیایی هستند، شاید مبلغ چشمگیری نباشد. اما اهمیت این موضوع برای کاربران ایرانی بسیار زیاد است. زیرا ارزش پول ایران در مقابل دلار به شدت ضعیف است و بسیاری از سرمایه گذاران، دریافت و پرداخت‌های زیر 50 هزار دلار در طول روز دارند.

کاربران ایرانی می‌توانند بدون هیچ مشکلی در صرافی بینگ ایکس ثبت نام کنند و بدون احراز هویت به معامله بپردازند. زمانی هم که قرار باشد مبالغ بالاتر از 50 هزار دلار در طول روز را واریز یا برداشت کنند، می‌توانند به راحتی در صرافی بینگ ایکس bingx احراز هویت کنند. این صرافی با کاربران ایرانی مشکلی نداشته و آنها را تحریم نکرده است.

صرافی بینگ ایکس تمامی امکانات خود را بدون احراز هویت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. فقط در دو مورد استثنا وجود دارد و کاربران مجبور به احراز هویت هستند:

1. واریز و برداشت بیش از 50 هزار دلار در طول روز که قبلا توضیح داده شد.

2. خرید با ارز ریال از روش همتا به همتا و مستقیم برای کاربرانی که قصد شارژ حساب خود با ریال را دارند تا بتوانند به جای استفاده از تتر، از ریال برای خرید ارزهای دیجیتال اقدام کنند.

اهمیت استفاده از احراز هویت در بینگ ایکس فقط برای دو مورد بالا است. در مابقی موارد می‌توان بدون احراز هویت از تک تک امکانات آن مانند کپی تریدینگ، ربات ترید و غیره استفاده کرد.

نکات مهم در احراز هویت صرافی بینگ ایکس

احراز هویت در صرافی بینگ ایکس، کار بسیار ساده‌ای است. اما همین ساده بودن، گاهی منجر به ایجاد اشتباهات بسیار زیادی در هنگام احراز هویت می‌شود. انجام احراز هویت باید دقیق انجام شود وگرنه احراز هویت انجام نخواهد شد.

برای احراز هویت kyc در صرافی بینگ ایکس، نکات مهم زیر را مد نظر قرار دهید:

· اگر احراز هویت خود را از طریق سایت صرافی bingx بینگ ایکس انجام می‌دهید، پیش از ورود به سایت، بهتر است فیلتر شکن خود را قطع کنید. در واقع برای رفتن به سایت این صرافی، نیازی به روشن کردن فیلتر شکن ندارید. شاید دامنه اصلی صرافی فیلتر باشد اما شما می‌تواید از طریق دامنه‌های جایگزین اعلامی از سوی صرافی که فیلتر نیستند این کار را انجام دهید.

· به هنگام احراز هویت دو عاملی یا fa2 باید پیش از ورود به بخش احراز هویت، برنامه گوگل آتنتیکیتور google authenticator را نصب و اجرا کنید.

· برای احراز هویت از طریق id card و پاسپورت، دقت کنید که حجم و اندازه‌های عکس سلفی و یا اسکن مدارک، کمتر و بیشتر از حد تعیین شده نباشد. در غیر اینصورت احراز هویت شما با مشکل مواجه خواهد شد.

· در پروسه‌ی احراز هویت و ثبت نام در صرافی بینگ ایکس، بهتر است یک ایمیل مخصوص تهیه کنید و به عنوان ایمیل صرافی از آن استفاده کنید. ایمیل صرافی شما باید از ایمیلی که کارهای روزانه خود را با آن انجام می‌دهید، کاملا متفاوت باشد. با این کار، امنیت حساب کاربری شما بیشتر حفظ خواهد شد.

· برای احراز هویت از طریق اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس، بهتر است این اپلیکیشن را از سایت اصلی صرافی بینگ ایکس و یا اپلیکیشن‌های معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

· در هنگام احراز هویت از شما خواسته می‌شود تا عکس سلفی خود را بارگذاری کرده و تایید کنید. دقت کنید که عکس بارگذاری شده از سمت شما باید کاملا واضح و خوانا باشد. به علاوه اینکه مدرک هویتی شما باید در دست راست و یک کاغذ دست نویس شده که نام صرافی بینگ ایکس و تاریخ همان روز در آن درج شده باشد را در دست چپ بگیرید و سلفی خود را ارسال کنید.

احراز هویت با FA2 یا Identity verification، کدام یک؟

آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس bingx

برای احراز هویت در صرافی بینگ ایکس، شما با دو شیوه می‌توانید این کار را انجام دهید. اول اینکه با یک ایمیل و کارت ملی یا پاسپورت به شیوه identity verification (kyc) اقدام کنید که این روش، نیازمند مدارک خواسته شده و همچنین نیازمند عکس سلفی از سمت شماست. این کار ممکن است کمی زمان شما را بگیرد. اما روش دوم که شاید کمی ساده‌تر به نظر برسد، روش احراز هویت با استفاده از گوگل اتنتیکیتور است.

در روش گوگل آتنتیکیتور، شما باید از قبل، این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید تا به هنگام نمایش داده شدن QR CODE روی صفحه صرافی، آن را با گوشی خود اسکن کرده و از طریق ایمیل خود، کد 6 رقمی دریافت کنید. این روش وقت کمتری را از شما می‌گیرد اما در واقع باید گفت که امنیت و احراز هویت در هر دو روش به یک اندازه است. اینکه شما از کدام روش استفاده کنید تا احراز هویت شما انجام شود، فرق خاصی ندارد. هر دو روش دلخواه بوده و هم در سایت و هم در اپلیکیشن در دسترس هستند.

فقط یک نکته بسیار مهم را باید در نظر داشته باشید. فارغ از اینکه کدام روش وقت گیر است، باید اولویت اصلی خود را هم برای احراز هویت مشخص کنید و سپس روش مد نظر را انتخاب و اجرا کنید. اگر برای شما امنیت معاملات در اولویت است، بهتر است از روش GOOGLE AUTHENTICATOR استفاده کنید. در غیر اینصورت می‌توانید روش ایمیلی یا پیامکی را انتخاب و اجرا کنید.

احراز هویت در صرافی بینگ ایکس bingx آری یا خیر؟

آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس bingx

اگر به دنبال یک پاسخ صریح و واضح در این مورد هستید که آیا باید احراز هویت در صرافی بینگ ایکس bingx را انجام دهید یاخیر، باید بگوییم که کاملا به شما و شرایط شما بستگی دارد.

اگر برای شما پیش نمی‌آید که بیشتر از 50 هزار دلار در روز واریز یا برداشت کنید، نیازی به انجام احراز هویت نیست. فقط در صورتی که دوست دارید به جای تتر یا ارزهای دیگر از ریال برای خرید ارز استفاده کنید، مجبور هستید که احراز هویت خود را انجام دهید. زیرا در دو روش مستقیم و همتا به همتا، نیاز است که هویت شما برای بینگ ایکس مشخص باشد. به خصوص در روش همتا به همتا، چون قرار است شما و یک شخص دیگر که مشخص نیست چه کسی است و کجاست، مقداری ارز ریال را تبادل کرده و شما از او خریداری کنید.

اگر هم مطمئن هستید که واریز و برداشت‌های شما در طول روز بیشتر از 50 هزار دلار است، در همان ابتدا که در bingx ثبت نام می‌کنید، بهتر است پروسه‌ی احراز هویت خود را نیز انجام دهید.

و کلام آخر

احراز هویت در صرافی بینگ ایکس برای حفظ امنیت بیشتر حساب کاربری کاربران است. اما در صورتی هم که احراز هویت نکنید، اتفاق خاصی نمی‌افتد و می‌توانید همچنان معامله کنید. آموزش های کامل bingx را هم در سایت بینگ ایکس فارسی مطالعه کنید.

این مقاله از وبسایت صرافی بینگ ایکس bingx برگرفته شده است.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا