هاست پرسرعت
بازی

مقابله دنزل واشینگتن با مافیا در نخستین تریلر فیلم The Equalizer 3

مقابله دنزل واشینگتن با مافیا در نخستین تریلر فیلم The Equalizer 3

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Sony Pictures نخستین تریلر فیلم The Equalizer 3: The Final Chapter (برابرساز ۳: فصل آخر) را در جریان رویداد سینماکان ۲۰۲۳ در لاس وگاس پخش کرده است. روز گذشته اولین پوستر فیلم منتشر شد که به آخرین حضور دنزل واشینگتن در نقش رابرت مک‌کال اشاره داشت. دنزل واشینگتن به استثنای مجموعه فیلم‌های Equalizer در دنباله‌ی هیچ فیلم دیگری نقش‌آفرینی نکرده است.

در فیلم The Equalizer 3 رابرت مک‌کال در تلاش برای کنار آمدن با کارهای وحشتناکی است که در گذشته انجام داده است و با اجرای عدالت از جانب مظلومان به آرامش عجیبی دست می‌یابد. او که به‌طرز شگفت‌آوری از خانه‌ی خود در جنوب ایتالیا سر در می‌آورد، متوجه کنترل دوستانش توسط تبه‌کاران محلی می‌شود. با افزایش وخامت اوضاع، رابرت مک‌کال دقیقا می‌داند که باید چه کاری انجام دهد: قرارگیری در مقابل مافیا برای محافظت از دوستان.

فیلم The Equalizer همکاری دیگری را برای دنزل واشینگتن و داکوتا فانینگ رقم می‌زند که در فیلم Man of Fire (مردی در آتش) با یکدیگر همبازی بودند. دیوید دنمن، گایا اسکودلارو، سونیا بن عمار، رمو جیرونه، آندره‌آ دودرو و یوجینو ماستراندرا از دیگر بازیگرهایی به‌شمار می‌آیند که در فیلم برابرساز ۳ به ایفای نقش می‌پردازند. سومین قسمت فیلم اکشن انتقام‌جویانه Equalizer برای اکران در تاریخ ۱۰ شهریور (۱ سپتامبر) برنامه‌ریزی شده است.

دانلود ویدیو از آپارات


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا