هاست پرسرعت
بازی

ساخت فصل چهارم سریال انیمیشنی Love, Death + Robots تایید شد

ساخت فصل چهارم سریال انیمیشنی Love, Death + Robots تایید شد

سرویس آنلاین نتفلیکس به صورت رسمی ساخت فصل چهارم سریال انیمیشنی Love, Death + Robots را تایید کرده است.

سریال انیمیشنی عشق، مرگ + ربات‌ها (Love, Death + Robots) یکی از سریال‌های برجسته سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که توانسته با ارائه داستان‌های جالب‌توجه و خاص، توجه بینندگان زیادی را به خود معطوف کند. حالا نیز سرویس نتفلیکس این سریال انیمیشنی را برای فصل چهارم تمدید کرده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از فصل چهارم سریال انیمیشنی «عشق، مرگ + ربات‌ها» در دست نیست و تنها سرویس نتفلیکس در توییتر با انتشار تیزری ۵ ثانیه‌ای از این اثر، ساخت فصل چهارم آن را تایید کرده است. این تیزر را از این لینک می‌توانید مشاهده کنید.

همانند فصل‌های گذشته، دو کارگردان برجسته تیم میلر (Tim Miller) و دیوید فینچر (David Fincher) تهیه‌کننده اجرایی این سریال خواهند بود. جنیفر یو نلسون (Jennifer Yuh Nelson) نیز همانند گذشته مدیر ناظر این سریال خواهد بود. در حال حاضر تاریخ پخشی برای فصل چهارم سریال انیمیشنی «عشق، مرگ + ربات‌ها» اعلام نشده اما ظاهرا این فصل زودتر از انتظار پخش خواهد شد.

تبلیغات

فصل اول سریال انیمیشنی «عشق، مرگ + ربات‌ها» در سال ۲۰۱۹ میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شد و توانست بیننده‌ها را شوکه کند. فصل دوم و سوم سریال نیز به ترتیب در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ میلادی روی این سرویس پخش شدند.

از همین رو انتظار می‌رود که فصل چهارم این اثر در سال ۲۰۲۳ میلادی یا اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی پخش شود. سریال انیمیشنی «عشق، مرگ + ربات‌ها» اثری به سبک آنتولوژی است که هر قسمت آن بر روی داستان و کاراکترهای متفاوتی تمرکز دارد و عموما نیز در مورد موضوعاتی است که در عنوان سریال دیده می‌شوند.

منبع: ign

meysamb❾❻︵✎﹏ȏṃıԀRyder

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا