هاست پرسرعت
بازی

سیستم مورد نیاز The Texas Chain Saw Massacre مشخص شد

سیستم مورد نیاز The Texas Chain Saw Massacre مشخص شد

شرکت Gun Interactive، ناشر بازی The Texas Chain Saw Massacre، هم‌چنین تایید کرده که قابلیت بازی میان پلتفرمی برای کنسول‌های نسل نهمی و PC موجود است. اما پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان این طور نیستند.

تبلیغات

The Texas Chain Saw Massacre اثری بر اساس فیلمی با همین نام از سال ۱۹۷۴ و ساخته استودیوی Sumo Nottingham است که تا چند روز دیگر منتشر خواهد شد. در یک راهنمای عرضه جدید که در استیم منتشر شده، این توسعه‌دهنده از سیستم مورد نیاز بازی برای PC و هم‌چنین زمان‌بندی دقیق عرضه پرده برداشت.

The Texas Chain Saw Massacre در روز چهارشنبه، ۱۸ آگوست در ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در دسترس قرار خواهد گرفت. البته کسانی که در استرالیا هستند به خاطر تفاوت در وقت محلی باید تا ۱۹ آگوست برای دریافت بازی صبر کنند. سیستم مورد نیاز بازی هم حداقل شامل ۸ گیگابایت رم، ۳۰ گیگابایت فضای خالی و ویندوز ۱۰ می‌شود. یک کارت گرافیک GeForce GTX 1060 یا Radeon RX 580 با یک پردازنده Core i5 نسل ششم یا AMD Ryzen 5 1600 به شما اجازه خواهد داد تا بازی را با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه تجربه کنید.

سیستم مورد نیاز The Texas Chain Saw Massacre مشخص شد

در زمینه قابلیت بازی میان پلتفرمی یا Crossplay هم باید گفت که بازیکنان پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC قادر به تجربه بازی با یکدیگر خواهند بود. با این حال شرایط برای بازیکنان پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان متفاوت است و آن‌ها صرفا قادر به تجربه بازی با افرادی روی همان پلتفرم خواهند بود. زمان مشخص خواهد کرد که آیا این شرایط تغییر می‌کنند یا خیر.

بازی The Texas Chain Saw Massacre در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۲۳ (۲۷ مرداد ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. این بازی هم‌چنین از روز عرضه روی سرویس Game Pass و GeForce Now در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
Dota2KianEnzeAlbert WeskermeysambLegend KillerODE?sobhan?𝐌𝐑.𝐁𝐀𝐃𝐆𝐔𝐘ThunderstormFinal seyedꪖꪜꫀꪀᧁꫀᣗاپوزوسیون gsxrامیر حسینLove GameKRATOSFAN1Nemesis

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا