هاست پرسرعت
بازی

قرارگیری نام هیدتاکا میازاکی در فهرست ۱۰۰ فرد تاثیرگذار سال ۲۰۲۳ از دید مجله تایم

قرارگیری نام هیدتاکا میازاکی در فهرست ۱۰۰ فرد تاثیرگذار سال ۲۰۲۳ از دید مجله تایم

مجله تایم نام هیدتاکا میازاکی، خالق الدن رینگ و دارک سولز را در میان یکی از تاثیرگذارترین افراد سال ۲۰۲۳ قرار داده است. این مجله هرساله فهرست ۱۰۰ فرد تأثیرگذار را منتشر می‌کند و امسال رئیس استودیو فرام سافتور هم در بین این افراد قرار گرفته است. نیل دراکمن از استودیو ناتی داگ در این مجله درباره او اظهارنظر کرده است:

«بازی‌های میازاکی باعث می‌شوند فرد احساس زیرکی کند و حس خوبی درباره خود داشته باشد و این به‌لطف رویکرد سازش‌ناپذیر او و تیمش است. او مکانیزم‌ها و Lore را بیش از حد توضیح نمی‌دهد و به‌جایش به بازیکن اعتماد می‌کند تا به‌تنهایی آن‌ها را کشف کنند».

میازاکی در سال ۲۰۰۴ به‌عنوان یک طراح برای مجموعه Armored Core به فرام سافتور ملحق شد و سپس یک پروژه داخلی شکست‌خورده را در دست گرفت که بعدا به‌نام Demon’s Souls شناخته شد. او در سال ۲۰۱۰ به ریاست استودیو رسید و سال بعد Dark Souls، دنباله معنوی بازی قبلی با موفقیت عرضه شد. او وظایف متعدد دیگری از جمله کارگردان خلاق شرکت، یکی از طراحان آن، فیلمنامه‌نویسی و مدیر نماینده فرام سافتور هم دارد.

او که پدر ژانر سولزلایک محسوب می‌شود، آثار تحسین‌شده دیگری مثل بلادبورن، Sekiro: Shadows Die Twice و Elden Ring، برنده چندین جایزه سال را کارگردانی کرده است.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا