هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات فیلم Heart of Stone

نقدها و نمرات فیلم Heart of Stone

فیلم Heart of Stone اثری تازه با بازی گل گدوت به شمار می‌رود که نمرات متوسط و رو به پایینی گرفته است.

تبلیغات

فیلم سنگ دل (Heart of Stone) اثری اکشن، جنایی و معمایی به شمار می‌رود که تام هارپر سکان کارگردانی آن را برای سرویس آنلاین نتفلیکس در دست داشته و نقش اصلی آن را نیز گل گدوت بازی کرده است. از جمله دیگر بازیگران حاضر در این اثر نیز می‌توان به جیمی دورنان و آنیا بات اشاره کرد.

منتقدان بر این باور هستند که گل گدوت در فیلم «سنگ دل» همچنان یک ستاره اکشن برجسته و جذاب به نظر می‌رسد اما حتی او نیز نتوانسته حریف شخصیت‌های توسعه نیافته، طرح کلی و محیط تکراری داستان این اثر سینمایی شود.

تاکنون ۸۱ نقد برای فیلم «سنگ دل» در وب سایت راتن تومیتوز منتشر شده که امتیاز ۲۸ درصد را برای این فیلم به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۴۵ از صد برای این فیلم به ثبت رسیده که بر اساس ۳۱ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این فیلم را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم Heart of Stone

  • راتن تومیتوز | ۸۱ نقد – امتیاز ۲۸ درصد
  • متاکریتیک | ۳۱ نقد – امتیاز ۴۵ از صد
نقدها و نمرات فیلم Heart of Stone
فیلم Heart of Stone

«۷۵/۱۰۰ Collider | منتقد: تانیا حسین»

فیلم «سنگ دل» با سبک و شجاعت خودش توانسته شخصیت جدیدی را در ژانر جاسوسی و مهیج خلق کند.

«۶۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»

فیلم «سنگ دل» نسبتا خوب است و مطمئنا مخاطبان خودش را به دست می‌آورد و این در حالی است که گل گدوت جذبه بسیار خوبی در کنار جیمی دورنان دارد.

«۶۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: بنجامین لی»

گل گدوت در این اثر تازه از سرویس آنلاین نتفلیکس یعنی فیلم «سنگ دل» نقش اصلی را ایفا می‌کند، فیلمی که قصدش شروع یک فرنچایز است و به اندازه کافی سرگرم‌کننده است که ما را برای فیلم‌های بعدی مشتاق نگه دارد.

«۵۰/۱۰۰ IGN | منتقد: تارا بنت»

فیلم «سنگ دل» به قدری مشغول راه‌اندازی یک فرنچایز است که فراموش می‌کند ابتدا خودش را تبدیل به یک اثر خوب و موفق کند تا شایسته آن باشد دنباله‌ای برایش ساخته شود.

«۵۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: ریچل لابونت»

فیلم «سنگ دل» یک اثر سرگرم‌کننده است که به خوبی توانایی‌های اکشن گل گدوت را به نمایش در می‌آورد اما احتمالا زمان زیادی در ذهن مخاطبان ماندگار نماند.

«۴۲/۱۰۰ IndieWire | منتقد: کیت اربلند»

تبلیغات

فیلم «سنگ دل» به دنبال آن است تا زمینه را برای یک یا دو دنباله فراهم کند و یک فرنچایز تکراری دیگری را ایجاد کند که تنها آثار پاپ‌کورنی و یکبار قابل تماشا را ارائه می‌دهد.

«۴۰/۱۰۰ Empire | منتقد: لورا ونینگ»

جدیدترین ساخته سرویس آنلاین نتفلیکس اثری قابل تماشا و اندکی سرگرم‌کننده است اما مأموریت این اثر برای جانشینی فیلم‌های «مأموریت: غیرممکن» مأموریتی غیرممکن است.

«۲۵/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: مایا ای گیتز»

فیلم «سنگ دل» مجموعه‌ای از تکه‌های فیلم‌های بهتر از خودش است؛ این اثر هیچ فکر اورجینالی از خودش ندارد و پر از شخصیت‌های متعدد است و فیلمسازی آن نیز بی‎‌جان احساس می‌شود.

Peter ParkerDARKSIRENcactusHaj_Hossein𝙽𝚒𝚖𝚊 𝚂𝚑𝚊𝚖𝚜red-eyed Banished KnightAli_pxnobodyKratosunitedDrakepriestاوردک تک تک ورژن ۴.۳مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)meysambThe great mighty pooArman

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا