هاست پرسرعت
بازی

گزارش: حجم نصب روی PS5 و تاریخ پریلود بازی Lies of P مشخص شد

گزارش: حجم نصب روی PS5 و تاریخ پریلود بازی Lies of P مشخص شد

عنوان Lies of P در ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای Xbox Series X/S ،Xbox One ،PS4|5 و PC عرضه می‌شود. دسترسی زودهنگام نیز از ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) برقرار است.

تبلیغات

استودیوهای Neowiz و Round8 در حال آماده شدن برای انتشار Lies of P هستند. اگرچه اندازه نصب این بازی بر روی کامپیوترهای شخصی قبلاً مشخص شده بود، اما اکنون اطلاعاتی از حجم نصب نسخه‌های PS4 و PS5 در دسترس است.

PlayStation Game Size در توییتر اشاره می‌کند که نسخه پلی استیشن ۴ و ۵ بازی مذکور به ترتیب ۲۹.۱۰۷ و ۳۴.۷۰۷ گیگابایت حجم دارند. شمارۀ نسخۀ یاد شده، ۱.۰۱/۱.۰۰۱.۰۰۰ است که به نظر می‌رسد پچ روز اول نیز در آن گنجانده شده باشد.

کسانی که نسخه Deluxe را خریداری کرده‌اند ظاهراً می‌توانند در ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) بارگیری اولیه را شروع کنند، در حالی که دسترسی زودهنگام از ۱۶ سپتامبر آغاز می‌شود. در مورد نسخه استاندارد، طبق گزارشات، پری‌لودها در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) شروع می‌شوند، در حالی که بازی ۱۹ سپتامبر عرضه خواهد شد.

عنوان Lies of P همراه با PS5 و PS4 برای Xbox One ،Xbox Series X/S و PC نیز منتشر می‌شود. در ضمن برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا