هاست پرسرعت
تکنولوژی

اپل در حال کار بر روی یک لپ تاپ با نمایشگر تاشو است

اپل در حال کار بر روی یک لپ تاپ با نمایشگر تاشو است

تاکنون ایسوس با سری زنبوک فولد (Zenbook Fold) خود پیشگام واقعی در زمینه ساخت لپ‌تاپ‌های مجهز به صفحه نمایش تاشو بوده است، اما ظاهراً قرار است در آینده یک رقیب کاملاً جدی داشته باشد.

طبق گزارشی که امروز رسانه‌های کره‌ای منتشر کرده‌اند، اپل در حال کار بر روی یک لپ تاپ با صفحه نمایش تاشو است. ظاهراً این شرکت در حال مذاکره با تامین کنندگان قطعه برای تولید یک مدل مک بوک با صفحه نمایش تاشو است. این دستگاه در صورت نهایی شدن و ورود به بازار مصرف، می‌تواند جان تازه‌ای به صنعت تولید نمایشگر بدهد که اکنون بسیار کساد شده است.

بر اساس این گزارش، لپ‌تاپ منعطف اپل قرار است در سال 2025 رونمایی شده و یک سال بعد یعنی در سال 2026 روانه بازار شود. با توجه به اینکه بازار گوشی‌های هوشمند تقریباً اشباع شده است، تولید کنندگان نمایشگر کره‌ای مانند سامسونگ و ال‌جی اخیراً سرمایه‌گذاری زیادی بر روی پنل‌های اولد لپ تاپ‌ها انجام داده‌اند. هر دو شرکت در حال حاضر در حال تدارک برنامه‌های توسعه و تولید پنل‌های اولد تاشو برای لپ‌تاپ‌ها هستند، زیرا به نظر می‌رسد این بازار نوپا زمینه رشد بسیار زیادی داشته باشد.

ایسوس زنبوک 17 فولد اولد
ایسوس زنبوک 17 فولد اولد

در چنین شرایطی، رسیدن سفارش از اپل قطعاً در این بازار کوچک تأثیر زیادی خواهد گذاشت. با توجه به منبع گزارش، هر چه اندازه نمایشگر بزرگتر باشد، برای سازندگان پنل سودآورتر خواهد بود. اگر چه دستیابی به تراکم پیکسلی عالی با بزرگتر شدن صفحه نمایش دشوارتر می‌شود. با این حال، نمایشگرهای تاشو برای لپ‌تاپ‌ها سود بیشتری نسبت به نمایشگرهای تاشو برای گوشی‌های هوشمند دارند، بنابراین بدیهی است که این یک فرصت عالی برای سازندگان نمایشگر باشد تا برای کسب درآمد بیشتر در آینده تلاش کنند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا