هاست پرسرعت
بازی

احتمال ساخت فیلم Thor 5 به کارگردانی تایکا وایتیتی

احتمال ساخت فیلم Thor 5 به کارگردانی تایکا وایتیتی

به نظر می‌رسد که تایکا وایتیتی باری دیگر با استودیو مارول همکاری داشته و سکان هدایت فیلم Thor 5 را بر عهده خواهد داشت.

تبلیغات

یکی از آثار فاز چهارم دنیای سینمایی مارول Thor: Love and Thunder (ثور: عشق و آذرخش) نام داشت که در سال ۲۰۲۲ اکران شد و علی‌رغم ایده‌ و تبلیغات پر زرق و برقی که داشت اما با نقدهای بسیار ضعیفی مواجه شد و به فروش تنها ۷۶۰ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی اکتفا کرد. فروشی که با توجه به بوده ۲۵۰ میلیون دلاری‌اش چندان قابل توجه به نظر نمی‌رسد.

مهمترین مسئله‌ای که حتی صدای طرفداران ۲ آتیشه مارول را نیز در آورده بود، شیوه کارگردانی تایکا وایتیتی و روایت بیش از حد کمدی و مبتذل آن بود تا حدی حتی شخصیت ثور نیز ذره‌ای شباهت به فاز اول تا سوم نداشت. با این حال به نظر می‌رسد که استودیو مارول هیچ توجهی به انتقادات طرفدارانش نداشته و همچنان مشتاق همکاری با تایکا وایتیتی برای ساخت پنجمین فیلم ثور می‌باشد.

زیرا طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، برنامه ریزی برای ساخت فیلم Thor 5 از سوی استودیو مارول آغاز شده و این کارگردان ۴۸ ساله نیوزلندی نیز جزو گزینه‌های اصلی برای بر عهده گرفتن سکان هدایت آن می‌باشد.

تایکا وایتیتی همچنین در جریان تازه‌ترین مصاحبه خود به برنامه‌های جالبی اشاره کرده که در صورت بر عهده داشتن سکان هدایت Thor 5، آن‌ها را عملی خواهد کرد.

چه کاری باقی مانده تا با ثور انجام دهیم؟ باید چیزی باشد که در قوس شخصیتی وی تاثیر کافی گذاشته و در عین حال همچنان بتواند مفرح و سرگرم کننده ظاهر شود. فکر نمی‌کنم که ابرشرور جدیدی که برای Thor 5 در نظر گرفته می‌شود، ضعیف‌تر از شخصیت هلا باشد و چه بسا باید از وی جلوه قدرتمندتری داشته باشد.

او ادامه می‌دهد که:

المان جذابی حول محور ثور وجود دارد که در زمان رویارویی با دنیای جدید و موجودات بیگانه، رفتار غیرعادی و عجیب از خود نشان می‌دهد. به همین سبب نیز دوست داریم تا به نمایش چنین مواردی در فیلم Thor 5 پرداخته و رویارویی ثور را با اتفاقات، سیاره‌ها و موجودات دیده نشده و جدیدی رقم بزنیم.

کریس همسورث به عنوان یکی از ستارگان دنیای سینمایی مارول پیشتر اشاره کرد که بود تنها زمانی به ایفای دوباره نقش خدای رعد خواهد پرداخت که بینندگان خواهان حضور او در مقابل دوربین باشند و در عین حال نیز چیز جدیدی برای ارائه در مقابل دیدگان مخاطبین داشته باشند.

در حالی که سخنان تایکا وایتیتی می‌تواند جذاب بوده باشد اما نباید فراموش کنیم او کسی است که وعده‌های بسیاری برای فیلم Thor: Love and Thunder داده بود و نتیجه نهایی فاصله بسیاری حتی با استانداردهای خود دنیای سینمایی مارول داشت. باید صبر کرد و دید که برنامه ریزی نهایی استودیو مارول برای ساخت پنجمین فیلم ثور و انتخاب کارگردان آن به چه سمت و سویی کشیده خواهد شد.

منبع: ورایتی

تبلیغات
Ashen undead the bearerBlack Swordsmanlul-bookCatalystAbassLove GameArtin_Gamear𝙽𝚒𝚖𝚊 𝚂𝚑𝚊𝚖𝚜Joel MorganCirilla RiannonmeysambCameraManهیولا(سن بازنشستگی در gsxr را افزایش دهید،سوسمار برگرد)h_mohamad_o_osky reaperKratosشادمن 3آقای شکسته

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا