هاست پرسرعت
بازی

فیلم Tron 3 با بازی جرد لتو در دست ساخت است

فیلم Tron 3 با بازی جرد لتو در دست ساخت است

جرد لتو قرار است در فیلم Tron 3 نقش‌آفرینی کند، فیلمی که سکان کارگردانی آن را یواخیم رانینگ در دست دارد.

تبلیغات

فیلم ترون ۳ (Tron 3) جدیدترین اثر از این فرنچایز به شمار می‌رود که تحت عنوان ترون آرس (Tron Ares) ساخته می‌شود. برای بیش از یک دهه ساخت دنباله‌ای برای فیلم «ترون: میراث» محصول سال ۲۰۱۰ میلادی در دست توسعه قرار داشته اما به نظر می‌رسد که حالا این پروژه پیشرفت قابل توجهی داشته است.

جرد لتو قرار است در فیلم «ترون آرس» نقش‌آفرینی کند و بنابر گزارش‌های منتشر شده، یواخیم رانینگ در حال مذاکره برای به عهده گرفتن سکان کارگردانی این اثر است. این در حالی است که فیلم‌نامه این فیلم را جسی ویتوگو قلم زده و تولید و فیلمبرداری آن از ماه اوت سال ۲۰۲۳ در ونکوور کانادا شروع خواهد شد.

علاوه بر نقش‌‎آفرینی در فیلم «ترون آرس»، جرد لتو در کنار نفرات دیگر از جمله تهیه‌کنندگان آن به شمار می‌رود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره داستان این فیلم یا بازیگران دیگر آن در دست نیست و باید منتظر خبرهای بیشتری در این رابطه بود.

یواخیم رانینگ در فیلم دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) و فیلم مالیفسنت: بانوی اهریمنی (Maleficent: Mistress of Evil) با کمپانی دیزنی همکاری داشته و حالا به دنبال آن است تا سکان کارگردانی فیلم جدید فرنچایز «ترون» را برای این شرکت در دست داشته باشد.

اولین فیلم «ترون» در سال ۱۹۸۲ میلادی روی پرده سینماها به اکران در آمد و سرانجام پس از سال‌ها انتظار دنباله‌ای برای آن تحت عنوان «ترون: میراث» ساخته شد. حالا نیز قرار است سومین فیلم این فرنچایز با حضور جرد لتو ساخته شود. فعلا تاریخ اکرانی برای این اثر اعلام نشده است.

منبع: کولایدر

mitia KaramazovPorfosor🇮🇷

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا