هاست پرسرعت
بازی

پوسترهای رنگارنگ فیلم Black Panther: Wakanda Forever + تیزر تازه

پوسترهای رنگارنگ فیلم Black Panther: Wakanda Forever + تیزر تازه

استودیو مارول علاوه بر انتشار تیزری تازه از فیلم Black Panther: Wakanda Forever، پوسترهای رنگارنگی را نیز برای آن منتشر کرده است.

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تاابد (Black Panther: Wakanda Forever) آخرین فیلم استودیو مارول در فاز چهارم دنیای سینمایی خودش به شمار می‌رود که به تازگی تیزری برای آن منتشر شده است.

این تیزر تازه از فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تاابد» در صفحه این فیلم در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده و کاراکترهای آشنا را در کنار شخصیت‌های تازه نشان می‌دهد که خود را آماده نبردی برای محافظت از واکاندا می‌کنند.

در ابتدای این ویدیو، اشاره‌ای به مرگ شخصیت تی‌چالا می‌شود و در همین حین نیز آشکار می‌شود که خطری تازه سرزمین واکاندا را تهدید می‌کند. این تیزر همچنین نیم نگاهی از شخصیت نیمور با بازی تنوخ ارورا (Tenoch Huerta) را نشان می‌دهد که پادشاه دنیای زیر آب است.

با توجه به تریلرها و پوسترهای منتشر شده از فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تاابد» شخصیت نیمور به عنوان شخصیت شرور اصلی این فیلم شناخته می‌شود. او با اینکه پادشاه دنیای زیر آب است اما توانایی پرواز را نیز در اختیار دارد و به واکاندا حمله می‌کند تا بتواند از غیبت پلنگ سیاه به نفع خود استفاده کرده و این سرزمین را به زانو در بیاورد. با این حال، این تیزر تازه، ظهور پلنگ سیاه تازه‌ای را نوید می‌دهد.

تبلیغات

استودیو مارول علاوه بر انتشار این تیزر تازه از فیلم «پلنگ سیاه ۲»، چندین پوستر تازه و رنگارنگ از این فیلم منتشر کرده است که شخصیت‌های مختلف آن را نشان می‌دهد. در ادمه این پوسترها را می‌توانید مشاهده کنید.

از جمله شخصیت‌هایی که در این پوسترها دیده می‌شوند می‌توان به شوری با بازی لتیشیا رایت (Letitia Wright)، ملکه رواندا با بازی آنجلا باست (Angela Bassett)، ناکیا با بازی لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، ام باکو با بازی وینستون دوک (Winston Duke)، آیو با بازی فلورنس کاسومبا (Florence Kasumba) و نیمور با بازی تنوخ ارورا اشاره کرد.

فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تاابد» برای اکران در تاریخ ۱۱ نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

ata.expressDARKSIRENO2Alllivahid gamerEllie Miller@alistarvafadar(Senua(lone wolf

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا