هاست پرسرعت
بازی

تعیین زمان عرضه بازی Valheim برای ایکس باکس

تعیین زمان عرضه بازی Valheim برای ایکس باکس

براساس جدیدترین گزارش مالی Embracer Group، توسعه‌دهندگان بازی Valheim در استودیو Iron Gate اعلام کردند که بازی وایکینگی و متمرکز روی بقای این تیم، از ماه مارس ۲۰۲۳ (حدفاصل اسفندماه تا فروردین ماه ۱۴۰۲) برای ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار خواهد گرفت. تیم سازنده در ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ اعلام کرده بود که این نسخه از بازی در فصل بهار ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

این بازی همین حالا هم ازطریق Steam Early Access و PC Game Pass در دسترس قرار دارد و روی استیم به‌صورت کامل از کراس-پلی پشتیبانی می‌کند.

گیم پلی بازی Valheim

علاوه برای این خبر، اشاره کوتاهی به آپدیت Ashlands این بازی شد. مجددا کار تیم روی فاز پیش‌تولید آن تأیید شده است. همان‌طور که از نام این به‌روزرسانی مشخص است، دی‌ال‌سی مورد بحث یک بیوم جدید به نام Ashlands را به نقشه‌ی بازی Valheim اضافه می‌کند.

بیوم جدید یک سرزمین مردگان خواهد بود و دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد از جمله سنگ‌های آتشین و منفجرشونده است. در ادامه سازنده نگاهی به دو دشمن جدید به نام‌های Charred و Morgen داشت که در آینده به بازی اضافه خواهند شد. او تصاویر آن‌ها را در اختیار هواداران قرار داد. استودیو آیرون گیت در ادامه گفت برخلاف رویکرد مخفیانه‌ی توسعه‌ی به‌روزرسانی Mistlands، روند ساخت به‌روزرسانی Ashlands شفاف‌تر خواهد بود و بازیکنان نگاه بهتری به پیشرفت‌های تیم سازنده در مسیر تولید آن خواهند داشت.

نظر شما درباره‌ی به‌روزرسانی جدید بازی Valheim چیست؟ آیا تاکنون به تجربه‌ی آن پرداخته‌اید؟ نظر خود را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا