هاست پرسرعت
بازی

انتشار اولین تصویر از بازی Ghost of a Tale 2

انتشار اولین تصویر از بازی Ghost of a Tale 2

استودیو SeithCG که درواقع تنها یک عضو دارد، اولین تصویر را از بازی Ghost of a Tale 2 که با موتور آنریل انجین ۵ ساخته و اجرا خواهد شد، منتشر کرده است. این تصویر یک صحنه با جزئیات بالا را نشان می‌دهد که میزی کهنه پر از شمع‌ها و سیب‌ها را نمایش می‌دهد که در محیطی غار مانند که محلی مناسب برای رشد گیاهان و قارچ‌ها است، قرار دارد.

اولین تصویر بازی Ghost of a Tale 2

همچنین نورپردازی تصویر هم باجزئیات و چشم‌نواز است و در میانه تصویر یک پوستر تحت‌تعقیب هم به‌چشم می‌خورد که ظاهرا تیلو است؛ شخصیت اصلی و صبور نسخه اول که در این پوستر برخلاف ذاتش ظاهری بدجنس دارد. با اینکه اطلاعات کمی درباره Ghost of a Tale 2 داریم، اما نسخه اول که تلفیقی ماهرانه از سکوبازی، حل معما و المان‌های اکشن نقش‌آفرینی است، ارزش تجربه کردن را دارد.

بازی Ghost of a Tale بازیکنان را در نقش تیلو قرار می‌دهد که یک موش نوازنده، شجاع و کوچک است که باید به Dwindling Heights Keep نفوذ کند و مِرا، معشوقه خود را نجات دهد. همچنین این بازی روی کنسول پلی استیشن 5 با نرخ‌فریم ۶۰ اجرا می‌شود.

دانلود از آپارات

با اینکه نسخه دوم هنوز برای عرضه روی PS5 به‌طور رسمی معرفی نشده، اما باتوجه‌به عرضه نسخه اول روی پلی استیشن 4 به‌نظر مسئله عرضه بازی روی کنسول نسل نهمی سونی نیست؛ بلکه زمان آن محل بحث است. گفتنی است هنوز هیچ زمان عرضه‌ای برای Ghost of a Tale 2 اعلام نشده است.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا