هاست پرسرعت
بازی

بازی Silent Hill: The Short Message در تایوان برای PS5 رده‌بندی سنی شد

بازی Silent Hill: The Short Message در تایوان برای PS5 رده‌بندی سنی شد

اخیراً رده‌بندی سنی Silent Hill: The Short Message در کشور تایوان برای پلی استیشن 5 ثبت شده است. این کمیته، رده‌بندی سنی بالای 15 سال را به دلیل وجود خشونت، وحشت و زبان نامناسب به بازی مذکور اختصاص داد.

البته این اولین باری نیست که به نام بازی Silent Hill: The Short Message در یک سازمان رده‌بندی سنی اشاره می‌شود. حدود سه ماه قبل، رده‌بندی سنی این بازی در کره جنوبی به ثبت رسیده بود.

شرکت کونامی (Konami) در اوایل پاییز امسال در طی یک رویداد ویژه از چند پروژه‌ی جدید سری Silent Hill رونمایی کرد. در جریان این رویداد، بازی‌های Silent Hill 2 Remake، Silent Hill: Ascension، Silent Hill: Townfall و Silent Hill F معرفی شدند. کونامی تاکنون به وجود بازی Silent Hill: The Short Message اشاره‌ای نکرده است.

تبلیغات

با وجود آن که بازی Silent Hill: The Short Message هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما برخی از طرفداران Silent Hill حدس‌ و گمان‌هایی را در این خصوص مطرح کرده‌اند. برخی اظهار داشته‌اند که این عنوان ممکن است یک نسخه‌ی دمو از بازی‌های جدید معرفی شده‌ی فرنچایز Silent Hill باشد. با این حال، انتظار می‌رود شرکت کونامی در سال آینده میلادی اطلاعات بیشتری را در مورد این عنوان منتشر نماید.

DARKSIRENTlou part 2 game of the centuryAmirhossein152🤘Mohsenj74HyakkimaruMax22WotanBloody.bladeگیمر غمگینmahdi12345

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا