ادعا پلیتسترها: بازی Starfield از همهی انتظارات فراتر میرود
ادعا پلیتسترها: بازی Starfield از همهی انتظارات فراتر میرود
در جریان پادکست XNC Podcast اعلام شد که پلی تسترهای بازی Starfield بهشدت تحت تأثیر مقیاس و عمق بازی قرار گرفتند. گفته میشود این بازی همهی انتظارات را تأمین کرده و حتی فراتر از آن ظاهر میشود؛ به طوری که Starfield «بزرگتر» و «جاهطلبانهتر» از چیزی که قبلاً تصور میشد، توصیف شده است.
این ادعاها توسط کالت ایستوود، تولید کننده محتوای شناخته شدهی دنیای بازی مطرح شده است. ایستوود گفته که این اطلاعات را ازطریق منابع متعددی در ارتباط با این پروژه شنیده است. بهگفتهی او پلی تسترها به صراحت اعلام کردهاند که این بازی از همهی آثار قبلی بتسدا بهشدت بزرگتر بوده و امثال Fallout و Elder Scrolls درکنار آن بسیار کوچک به نظر میرسند. البته با چیزهایی که قبلاً از بیش از ۱۰۰۰ سیاره قابل گشتوگذار در دنیای این بازی شنیدیم، چنین مقیاسی از بازی قابل انتظار بود.
ایستوود گفته که قصد ندارد با این اظهارات به تبلیغ و تعریف بیش از حد از بازی استارفیلد بپردازد، اما نظراتی که تاکنون به گوش او رسیده بسیار مثبت بودهاند. حتی بازیکنانی که در ابتدا درباره استارفیلد دو به شک بودند، نظراتشان کاملاً به سمت این بازی برگشته است. شکی در این نیست که Starfield بزرگترین ساختهی استودیوهای بازیسازی بتسدا تاکنون است و حتی ممکن است بعداً هم هیچ بازی دیگری قادر به رسیدن به سطح آن نباشد.
این بازی کاوش در فضای بیکران کهکشان را بیشباهت به هیچ بازی دیگری شبیهسازی کرده و گستردگی و مقیاس رقبایی مانند No Man’s Sky را به چالش میکشد. با امکان دسترسی به صدها سیارهای که هر یک میتوانند مضامین و ویژگیهای ساختاری خود را داشته باشند، داستانها و اتفاقات بیشماری در اختیار توسعهدهندگان بتسدا قرار دارد که میتواند پتانسیل رشد این بازی را برای همیشه حفظ کند.
اخیراً صفحه پشتیبانی بازی Starfield در وبسایت بتسدا شروع به کار کرده و مجدداً تأیید میکند که این بازی در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد. بعد از چرخه توسعهی طولانی مدتی که به چند مرحله تأخیر در زمان عرضهی بازی منتهی شد، طرفداران بیصبرانه منتظر تجربه این بازی مورد انتظار هستند.
بتسدا بهتازگی اعلام کرده که در Starfield امکان رفتن به سیاره زمین هم وجود دارد. علاوهبراین گفته شده که تصمیمات اشتباه در جریان این بازی نقش آفرینی میتواند به مرگ غیرقابل بازگشت یک کاراکتر بازی منتهی شود و اینکه جوامع و گروههای کوچک و بزرگ بازی نقش مهمتری در پیشبرد اهداف بازی داشته و بازیکن بهسادگی نمیتواند داستان را بهتنهایی هدایت کند.
در پایان نظرات خود را در اینباره با gsxr و سایر کاربران در میان بگذارید.