تحقق بلندپروازی استودیوی Haven پس از خریداری شدن توسط سونی
تحقق بلندپروازی استودیوی Haven پس از خریداری شدن توسط سونی
رئیس استودیوی هیون (Haven Studios) طی مصاحبهای با وبسایت سونی از امکان تحقق بلندپروازی آن پس از خرید توسط سونی گفته و بازی بعدی خود را خلاقانه توصیف کرده است.
جِید ریموند (Jade Raymond) در این مصاحبه اعلام کرده است نخستین بازیشان تحت نظارت سونی، عنوانی خلاقانه است و افراد برای تجربهی آن هیجانزده خواهند بود. او در ادامه به این موضوع نیز اشاره میکند که تبدیل شدن به عضوی از استودیوهای پلی استیشن (PlayStation Studios) امکان شناخت و تحقق بلندپروازیهای این استودیو را فراهم کرده است.
هماکنون بیش از 100 عضو استودیوی مذکور در حال تجربه و توسعهی این بازی معرفینشده هستند که یکی از چندین عنوان سرویسمحور در دست ساخت سونی برای پلی استیشن 5 خواهد بود. ریموند در ادامه میگوید که مهندسین متخصص فضای ابری نیز به تیم سازنده اضافه شدهاند، زیرا بخش بزرگی از دورکاری جهت توسعهی این بازی در این فضا صورت میگیرد.
نکتهی جالب توجه دیگر هم آن است که این بازی با استفاده از موتور آنریل انجین 5 (Unreal Engine) ساخته میشود.
بخشی از سخنان ریموند به شرح زیر است:
با خوشحالی اعلام میکنم که بازی در این مرحله از ساخت هم جذاب است. ما هر روز آن را تجربه میکنیم که نقش مهمی در ایجاد انگیزه برای ادامهی مسیر دارد. این پروژه، اولین بازی استودیوی هیون و نخستین عنوان ما برای پلی استیشن خواهد بود. ما خواهان آن هستیم که بهترین بازی ممکن را ارائه دهیم. انتظارات زیاد است، اما تیم خوبی داریم و میدانیم که میتوانیم بازیای خلاقانه خلق کنیم که افراد، مشتاق تجربهاش باشند.
جید ریموند
همچنین، به نظر نمیرسد که به زودی شاهد انتشار اخبار جدیدی از این بازی باشیم.